کد خبر: 16117
تاریخ انتشار :

مالکی: معترضان نباید آلت دست دیگران شوند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از الجزیره، «خالد الملا» عضو کمیته برریس پرونده‌های زندانیان عراقی عنوان داشت که نخست وزیر این کشور دستور عفو ویژه‌ای را در خصوص آزادی ده‌ها تن از زنان زندانی محکوم به اتهامات کیفری صادر کرد.

الملا همچنین عنوان داشت که تعداد این زنان زندانی به 920 تن می‌رسد که 210 تن آنها به اتهامات تروریستی محکوم هستند.

وی در ادامه افزود که محکومان به اتهامات تروریستی نمی‌توانند آزاد شوند.

از سوی دیگر، نوری مالکی در گفت‌وگو با شبکه العراقیه عنوان داشت که تظاهراتی که در استان الانبار برگزار می‌شود بر خلاف قانون اساسی عراق است.

وی در ادامه افزود که اقدامات قاطعانه‌ای بر ضد این مخالفان در استان‌های الانبار، نینوا و صلاح‌الدین در صورت پایان نیافتن این اعتراض‌ها اتخاذ خواهد کرد.

مالکی همچنین عنوان داشت: برخی از شرکت کنندگان در این تظاهرات از اهداف خاصی پیروی می‌کنند که شعارهای آنها از نیت‌شان پرده برمی‌دارد. به مخالفان می‌گویم که نباید آلت دست دیگران شوند و باید درخواست‌های خود را به دولت تحویل دهند.

اخیرا تظاهرکنندگان عراقی تصاویر ارتش آزاد سوریه و رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه را در جریان اعتراضات خود در دست گرفته بودند.

مالکی همچنین عنوان داشت: ما نسبت به برخورد با تظاهرکنندگان و مخالفان بسیار خویشتنداری از خود نشان دادیم اما آنها نباید فکر کنند که شرایط به همین منوال پیش می‌رود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها