کد خبر: 16151
تاریخ انتشار :

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال با شرایطی خاص روبرو شده است این بازیکن با اوضاعی روبرو شده است که برای حضور در ترکیب اصلی تیم با شرایط خاصی روبرو است و این موضوع برای وی در شرایط شخصی نیز تکرار شده است زیرا این بازیکن با اوضاعی روبرو شده است که گوشی همراهش را گم کرده است و با شرایطی روبرو شده است که اعلام کرده اگر گوشی همراه وی پیدا شود و به دست وی برسد این بازیکن به دلیل شادی بسیار زیاد کادوی ویژه ای را به یابنده ارائه می کند، این بازیکن اعلام کرده است که شرایط برای این بازیکن ایده آل نیست زیرا در صورتی که گوشی همراه این بازیکن یافت شود وی کادوی ویژه ای را به این فرد ارائه می دهد تا جبران مفقود شدن این گوشی باشد.

مدافع آبی ها اعلام کرده است که در گوشی خود شماره تلفن های مخصوص و زیادی را از اطرافیان و دوستانش موجود است که وی به آن ها نیاز مبرم و اساسی دارد به همین دلیل وی در پی آن است که پس از یافت گوشی همراهش با آرامش خاطر بیشتری استقلال را همراهی کند.

** مذاکرات جدی اوساسونا با نکونام آغاز شد

اعضای تیم استقلال در پی این هستند که جواد نکونام را در این تیم حفظ کنند اما این در حالی است که شرایط برای حضور این بازیکن در استقلال تا پایان فصل تحت تاثیر قرار دهد زیرا این بازیکن در این تیم و با برخی افراد به مشکل برخورده است و این موضوع شرایط را برای حضور با آرامش وی تحت تاثیر قرار داده است.

بر اساس این گزارش، جواد نکونام مورد تایید مسئولین اوساسونا قرار گرفته است و مسئولین این تیم در نظر دارند که این بازیکن را به این تیم بازگرداند این در حالی است که شرایط برای حضور این بازیکن در تیم استقلال فراهم شده است و مسئولین و مربیان اعلام کردند که به حضور این بازیکن نیازمند هستند و این بازیکن قرار است که شرایط را در این تیم به صورت ایده آل دنبال کند این در حالی است که سایت رسمی شهر پامپولونا در اسپانیا مدعی شده است که مذاکرات جدی با این بازیکن آغاز شده است و این بازیکن باید با شرایطی روبرو شود که بتواند اوضاع را در تیم استقلال به صورت ایده آل پیش بگیرد زیرا وی با شرایطی خاص قرار است در این تیم بماند و حتی مسئولین اعلام کردند که این بازیکن در استقلال می ماند و تا پایان فصل این تیم را همراهی می کند.

نکونام در حالی شرایط را در استقلال پیش می برد که مسئولین اوساسونا معتقدند این بازیکن باید به شهر پامپولونا بازگردد و این تیم را همراهی کند.

** جباری خودش حیدری را هم اتاقی کرد

مجتبی جباری هافبک تیم استقلال با شرایطی ایده آل در این تیم روبرو شده است وی که تصور چنین شرایطی را در این تیم نداشت و از قبل نیز تصور می شد وی با امیر قلعه نوعی به مانند گذشته به مشکل برخورد کند و با شرایطی نه چندان ایده آل روبرو شود اما این اتفاق رخ نداده است و جباری با اوضاعی خلاف نظر برخی فوتبالی ها روبرو شده است .

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال با اوضاعی خاص روبرو شده است این بازیکن مورد تائید مجتبی جباری قرار گرفته است و در این میان اوضاع برای این بازیکن متفاوت پیش می رود زیرا جباری مورد تایید سرمربی تیم استقلال قرار گرفته است و حتی هافبک این تیم در مورد هم اتاقی اش، نیز تصمیم گیری کرده است و در این خصوص اقداماتی را انجام داده است که کاملاً نشان از به نفع بودن شرایط برای این بازیکن دارد.

از طرفی اعلام شده است این بازیکن خسرو حیدری را به عنوان هم اتاقی خود برگزیده است زیرا وی رابطه بسیاری خوبی با حیدری دارد و این دو بازیکن مدتهاست که با یکدیگر رابطه حسنه ای دارند و دوستی شان قدیمی است، اما این درحالی است که هم اتاقی های تیم استقلال را مربیان استقلال بر می گزینند و در این خصوص بازیکنان نمی توانند اظهار نظر کنند اما در خصوص جباری شرایط متفاوت است و این بازیکن با اوضاع خاص روبرو شده است که می تواند در مورد هم اتاقی هایش نیز تصمیم گیری کند. وی با حضورش در تمرینات و ترکیب استقلال باعث شد که حیدری از هم اتاقی قبلی خود جدا شده و با جباری هم اتاق شد.

این بازیکن با شرایط ایده آلی روبرو ست و در حال حاضر نفر اول تیم استقلال است و کاپیتانی را نیز از آن خود کرده است.

** مهاجمان استقلال حق را به قلعه نوعی دادند

اعضای تیم استقلال در حالی توانستند سایپا را با شکست روبرو سازند که تیم حریف در بازی جام حذفی مقابل آبی ها شکست خورد و این موضوع با شرایطی خاص روبرو شد که آبی ها تنها با یک گل به ثمر رسیده، این پیروزی را بدست آوردند. اعضای تیم استقلال در صورت پیروزی نیز با انتقاد شدید اعضای این تیم روبرو شدند .

بر اساس این گزارش، مهاجمان تیم استقلال، با شرایط خاص روبرو شدند و این در حالی است که اوضاع برای این تیم کاملاً متفاوت است زیرا مهاجمان تیم استقلال شرایط ایده آلی را بدست نیاوردند و با بی دقتی موقعیت های زیادی را از دست دادند و این موضع عاملی شد که امیر قلعه نوعی و اعضای این تیم به شرایط ایجاد شده معترض شود. از طرفی اعلام شده است که بازیکنان استقلال با این موضوع کنار آمده مدعی شدند که امیر قلعه نوعی و دیگر اعضای این تیم موافق این اعتراض هستند و عنوان کردند که این موضوع را می پذیرند که مربیان حق دارند از عملکردشان انتقاد کرده و شرایط را به ضرر آنها اعلام کنند زیرا مهاجمان تیم استقلال با اوضاع ایده آلی روبرو نشدند و این موضوع در حالی است که مهاجمان تیم استقلال، اعلام کردند که از بازی بعدی این شرایط تکرار نمی شود و آنها سعی دارند که این وضعیت را تغییر داده و با اوضاع ایده آلی استقلال را همراهی کنند.

** 85 هزار دلار بدهی استقلال به خارجی ها

اعضای تیم استقلال در صورتی می توانند از شکایت های بازیکنان دوری کنند و با اوضاعی خاص روبرو شوند، که بتوانند با آسودگی خیال و خاطر ادامه بازی های لیگ را پشت سر بگذارند ما اعضای این تیم در حالی با مشکل روبرو شده است که قصد دارند با اوضاعی ایده آل مسائل مالی را حل کرده و به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در صدد هستند که مشکلات مالی چند بازیکن خارجی را حل کنند و پول مورد نظر را به آن ها پرداخت کنند این اتفاق در حالی است که استقلال 85 هزار دلار به بازیکنان خارجی که از این تیم جدا شدند بدهی دارد و قرار است که به زودی این اتفاق رخ دهد. این بازیکنان قصد شکایت دارند اما هنوز در این خصوص اقدامی را انجام ندادند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها