کد خبر: 16254
تاریخ انتشار :

اختلاف علی کریمی با هوادار پرسپولیس: من برایت پارتی‌بازی نمی‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، همانند بسیاری از روزها در پایان تمرین پرسپولیس هواداران بیش از همه به سراغ علی کریمی می روند و او نیز با آنها گفت و گو می کند اما اما اختلاف نظر او با یکی از هواداران اتفاق جدیدی بود.

روزنامه گل در این خصوص نوشت: کریمی که هر روز به خاطر شرایط خاصش مورد توجه گروهی از هواداران و نیازمندان قرار می‌گیرد، همواره سعی می‌کند تا به نحوی گره‌ای از کار آنها باز کند ولی این اتفاق در نوع خودش قابل توجه و متمایز بود. یکی از هوادارن جادوگر با خواهش و تمنا از او می‌خواست تا هر طور شده، برادرش را به یک تیم فوتبال معرفی کند غافل از آنکه کریمی اهل سفارش نیست.

کریمی که در ابتدا گمان می‌کرد دلیل خواهش و اصرار این هوادار برای دیدار با او برای انجام کاری خیرخواهانه است، با او به صحبت پرداخت ولی پس از گذشت لحظاتی، متوجه شد که شخص مورد نظر اصرار دارد که کریمی به هر نحوی شده برادرش را به یک تیم فوتبال بفرستد. جادوگر از شنیدن درخواست عجیب هوادارش به شدت تعجب کرد: «تو می‌خواهی برادرت را بفرستی فوتبال بازی کند، من باید معرفی‌اش کنم؟ چرا مد شده که هرکسی می‌خواهد فوتبالیست شود می‌رود سراغ پارتی؟»

شخص مورد نظر که تصور نمی‌کرد کریمی با این صراحت جواب درخواست او را بدهد به میان صحبت‌‌های کریمی آمد و گفت که چون برادرش استعداد خوبی دارد، می‌خواهد که فوتبالیست شود! جادوگر هم بدون کوچکترین مکثی جواب ادعای او را داد: «خیلی استعداد دارد؟ خب چرا نمی‌فرستی‌اش برود در یک تیم تست دهد؟ اگر خوب است چرا دنبال پارتی هستی؟ به هرحال اینطور نیست که هرکسی می‌خواهد فوتبالیست شود حتما پول و پارتی داشته باشد.

کریمی برای اینکه خیال این هوادار پرسپولیس را راحت کند حتی برادر خودش را هم مثال زد. میلاد کریمی که عاشق فوتبال بود، هرگز همراه علی کریمی دیده نشد و به رغم علاقه‌ای که به فوتبال داشت راهی انگلیس شد تا در بازار کار شانسش را امتحان کند:«اگر قرار بود من سفارش کسی را کنم، حتما سفارش برادرم را می‌کردم. او هم عاشق فوتبال بود ولی چون استعداد کافی نداشت خیلی زود کنار کشید و رفت دنبال رشته ای دیگر. من هیچ وقت دنبال کارش نرفتم و الان هم مدتهاست که او را ندیده‌ام!»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها