کد خبر: 16257
تاریخ انتشار :

سارق نوجوان بازار تهران: موتور ندزدم، ذبیح قصاب مرا می کشد+عکس

سارق نوجوان بازار تهران: موتور ندزدم، ذبیح قصاب مرا می کشد+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از جام جم ،سرهنگ امید بهمنیاری گفت: ظهر روز گذشته ماموران هنگام گشتزنی پسر نوجوانی را مشاهده کردند که با یک کلید دست‌ساز که شبیه شاه‌کلید بود، در کمتر از یک دقیقه فرمان موتور را باز و سپس موتورسیکلت را روشن کرده و قصد دارد از صحنه بگریزد که وی را متوقف و دستگیر کردند.

در بازرسی بدنی از این نوجوان، یک چاقوی سلاخی غلاف‌دار، یک تیغ موکت‌بری و یک چاقوی کوچک کشف و وی به کلانتری ۱۱۳ بازار منتقل شد.

سرهنگ بهمنیاری افزود: در تحقیقات مشخص شد متهم نوجوان چهارده ساله‌ای به نام هانی است که در بازجویی‌ عنوان کرد فردی به نام ذبیح معروف به قصاب مرا مجبور به سرقت موتورسیکلت کرده و گفته اگر برایم موتور ندزدی، تو را می‌کشم.

متهم در اظهاراتی تکاندهنده عنوان کرد: از حدود ۱۵ روز پیش به اتفاق دوستم، ذبیح قصاب هفت دستگاه موتورسیکلت در خیابان‌های موسوی کیانی، آب منگل و زیر پل ری سرقت کرده‌ایم که امروز در حال سرقت هشتمین موتورسیکلت دستگیر شدم. همه موتورها را در اختیار ذبیح قرار دادم تا بفروشد و به من هم پول دهد.

به دنبال اظهارات متهم و با راهنمایی‌های وی، ماموران بلافاصله به محل سکونت ذبیح که در محدوده امامزاده یحیی بود، مراجعه و دیگر متهم را که نوجوان چهارده ساله افغان بود، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

ذبیح در بازجویی گفت: در سه فقره از سرقت‌ها با هانی همدست بودم و بقیه را خود به تنهایی سرقت کرده و موتورها را در کوچه پس کوچه‌ها رها می‌کردیم.

با راهنمایی متهمان، یک دستگاه از موتورسیکلت‌ها که بیست و هشتم آذر امسال مقابل حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی سرقت و چند روز بعد در محل رها شده بود، در حالی که پلاک مخدوش و سوئیچ آن یکسره بود، کشف شد. با اظهارات متهمان، پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و برای بررسی و کشف سایر سرقت‌ها همراه متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها