کد خبر: 16441
تاریخ انتشار :

برای تک تک بازیکنان استقلال برنامه داریم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از مهر، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به شرایط تیمش اظهار داشت: بازی ذوب آهن و استقلال یک مسابقه تاکتیکی است و اگرچه ما مشکلاتی در مورد کمبود تجربه داشتیم اما با آمدن بازیکنان جدید این مشکلات برطرف شده است و ما بازیکنان خوبی به جمع بازیکنان خود اضافه کرده ایم.

وی با بیان اینکه بازی هجومی در دستور کار دو تیم قرار دارد، تصریح کرد: مطمئنم که دو تیم پتانسیل بازی هجومی دارند و مطمئنم که می توانیم یک بازی هجومی در این بازی از خود به نمایش بگذاریم؛ ما برای بازی فردا فرشاد بهادرانی و سعید عبدالله پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی ذوب آهن بیان داشت: احترام ویژه ای برای بازیکنان استقلال قائل هستیم ولی برای همه بازیکنان این تیم برنامه داریم و به دنبال این هستیم که تجربه و توانمندی مربیان استقلال را مهار کنیم و در این بازی به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به عملکرد محسن بیاتی نیا، مهاجم تیمش در بازی گذشته ذوب آهن خاطرنشان کرد: بیاتی نیا در بازی گذشته در پست غیر تخصصی اش به میدان رفت اما او عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و ما از عملکرد او رضایت داریم.

کاظمی در مورد لزوم حضور تماشاگران دو تیم در بازی فردا اضافه کرد: تماشاگران سرمایه های ما هستند و همه باید زمینه حضور آنها در بازی ها را فراهم کنند چون حضور تماشاگران روحیه بازیکنان را بالا می برد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها