کد خبر: 16506
تاریخ انتشار :

حذف برخی مطالب از گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره مرگ ستار بهشتی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم درباره مرگ مشکوک ستار بهشتی، وبلاگ‌نویس رباط کریمی که قرار بود دو هفته قبل در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی باشد، فردا در جلسه علنی نمایندگان مردم قرائت خواهد شد.

هفته گذشته حسین سبحانی‌نیا، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای گفته بود که علت این تأخیر اعتراض برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر بررسی مجدد پرونده ستار بهشتی در کمیسیون بوده است. ( اینجا )

حسین سبحانی نیا امروز از تایید و تصویب گزارش مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در این کمیسیون خبر داده و گفته که قرائت این گزارش هفته کاری قبل در دستور کار مجلس بود اما برخی اعضای کمیسیون معتقد بودند که این گزارش باید در کمیسیون قرائت و به تایید برسد.

وی ادامه داد: هیات رئیسه ابتدا به این نکته توجه نکرده بود که پس از تذکر اعضای کمیسیون، مقرر شد ابتدا گزارش در کمیسیون مطرح و تایید شود . بعد از اینکه کمیسیون جلسه برگزار کرد و گزارش قرائت شد اعضای کمیسیون با آن موافقت کردند و قرار شد در صحن مجلس به عنوان گزارش کمیسیون امنیت ملی و نه گزارش یک فرد از این کمیسیون، در صحن مجلس قرائت شود.

مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفته که گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پرونده مرگ ستار بهشتی فردا (یکشنبه) در صحن علنی قرائت می‌شود.

وی با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در گزارش پرونده مرگ ستار بهشتی گفت که بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی گزارش این پرونده را عینا به هیئت رئیسه ارسال کرد که برخی از نمایندگان خواستار اصلاحات جزئی در این گزارش شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: انجام اصلاحات در کمیسیون امنیت ملی مطرح و در نهایت با حذف یک پاراگراف از این گزارش به عنوان مصوبه کمیسیون آماده شد و قرار است که فردا در صحن علنی مجلس قرائت شود.

دواتگری و سبحانی نیا هیچ کدام درباره اینکه محتوای مطالب و پاراگراف‌های حذف شده از گزارش مرگ ستار بهشتی چه بوده است، صحبت نکرده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها