کد خبر: 16564
تاریخ انتشار :

نتایج هفته بیستمِ لیگ برتر فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از شبکه خبر، در ادامه بازی های این هفته، امروز در ورزشگاه باهنر کرمان تیم مس این شهر با نتیجه یک به 3 مغلوب مهمان خود تراکتورسازی تبریز شد تا تراکتورسازان با کسب 35 امتیاز و یک پله صعود به رده دوم صعود کنند و مس هم با همان 28 امتیاز و یک پله نزول در مکان نهم جای گیرد.

در این بازی ، مهرداد کریمیان تک گل تیم میزبان را زد و برای تراکتورسازی ، مهدی سید صالحی 2 بار و جواد کاظمیان یک بار موفق به گلزنی شدند. .... در ورزشگاه انقلاب کرج ، تیم سایپای البرز مقابل مهمانش فولاد خوزستان به تساوی یک به یک دست یافت و 28 امتیازی شد، فولاد هم با 34 امتیاز در رده سوم ایستاد .

گل های این بازی را جونیور تورتا برای سایپا و مهدی نوری برای فولاد به ثمر رساندند . .... و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس ، تیم های آلومینیوم هرمزگان و نفت تهران به تساوی صفر - صفر رضایت دادند. .... دیدار پیکان و داماش گیلان هم که قرار بود امروز برگزار شود به علت آلودگی هوای تهران لغو و به تاریخ دیگری موکول شد. .... در همین چارچوب ، دیروز ، صبا با یک گل ، میزبانش - ملوان را شکست داد و نفت آبادان و فجر سپاسی هم به تساوی 1 به 1 رسیدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها