کد خبر: 16568
تاریخ انتشار :

لیونل مسی و رکوردهای 2013

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، لیونل مسی در سال ۲۰۱۲ برای سومین بار پیاپی عنوان بهترین بازیکن فوتبال را بدست آورد و رکورد ۸۵ گل گرد مولر در یک سال میلادی را شکست و آن را با ۹۱ گل بهبود بخشید.

اکنون سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا او می‌تواند رکوردهایی که خودش به جا گذاشته را بشکند؟ این سوالی است که پاسخ قطعی برای آن وجود ندارد ولی تنها موضوع واضح این است که در حال حاضر هیچ کس با این نابغه آرژانتینی قابل قیاس نیست.

او تنها بازیکنی است که ۳ بار پیاپی توپ طلا را بدست آورده و ۴ بار پیاپی نیز بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شده است. او تنها کسی است که در یک دیدار از لیگ قهرمانان ۵ گل زده، هیچ بازیکنی بیش از او در لالیگا گل نزده و هیچ کس بیش از او در تقویم یک سال بیشتر گل نزده است. مسی تا کجا پیش خواهد رفت؟

میانگین گلزنی او در هر دیدار به ۱.۳۱ رسیده است. او از آغاز فصل تاکنون در ۳۲ دیدار تعداد گل‌هایش را به عدد حیرت آور ۴۰ رسانده که ۲۸ گل آن در ۲۰ بازی به ثمر رسیده‌اند. توانایی او در زدن گل عجیب است. در سال پیش رو نخستین چیزی که به ذهن می‌رسد این است که آیا او روز دوشنبه برای چهارمین بار پیاپی توپ طلا را از آن خود خواهد کرد و اگر همین روند گلزنی خود را ادامه دهد، در سال ۲۰۱۳ می‌تواند رکورد خودش را نیز بشکند؟

حقیقت این است که نمی‌توان هیچ چیز را به شکل قطعی مطرح کرد. تنها چیزی که می‌تواند این را به ما نشان دهد، پایان سال ۲۰۱۳ است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها