کد خبر: 16634
تاریخ انتشار :

"روحانی" بهترین گزینه برای تصدی پست ریاست‌جمهوری است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه ، "غلامعلی دهقان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت: این تشکل سیاسی برای ورود به مقوله "انتخابات" که با امنیت ملی کشور در ارتباط است اهمیت فراوانی قائل بوده لذا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا گزینه‌ای را مطابق با شاخص‌های نظام برای انتخابات ریاست‌جمهوری به مردم معرفی کند. وی افزود: تجربه دولت نهم و دهم نشان می‌دهد که به طور حتم "رئیس جمهور" آینده باید از تجربه سیاسی خوبی برخوردار باشد تا بتواند در پیشبرد اهداف کشور نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

دهقان تصریح کرد: دولت نهم و دهم در زمینه اقتصادی زیان‌های جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کرده، لذا حزب اعتدال و توسعه معتقد است رئیس‌جمهور آینده باید برای مسائل اقتصادی اهمیت ویژه‌ای قائل شود و در حوزه بین‌الملل نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس حکمت، عزت و مصلحت عمل کند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه قطعا شورای مرکزی این تشکل سیاسی طی روز‌های آتی جلساتی را در راستای انتخابات ریاست جمهوری آینده برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه در حال حاضر تنها در راستای بررسی ویژگی‌های نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری وارد عمل شده است و هیچگونه رایزنی با چهره خاصی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم در شرایط فعلی حسن روحانی با توجه به سابقه کاری بهترین گزینه برای تصدی پست ریاست جمهوری آینده است.

گفتنی است حزب اعتدال و توسعه از جمله تشکل‌های سیاسی مستقلی است که در انتخابات سال 88 نقش تاثیرگذاری را در حمایت از یکی از نامزدهای انتخابات بر عهده داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها