کد خبر: 16636
تاریخ انتشار :

هوشمندسازی ‌بیش از 7000 دبستان از ابتدای ‌سال‌ تاکنون

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از پانا ، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه مشترک مدیران آموزش و پرورش مناطق 19 گانه شهر تهران که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با اشاره به اینکه مدیران آموزش و پرورش باید سرداران جبهه اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی باشند، افزود: ما در آموزش و پروش آنقدر کار داریم و آنقدر مسئولیتمان سنگین است که نباید هیچگاه به خودمان اجازه دهیم فعالیت های آموزش و پرورش تعطیل شود. وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با لطف و عنایت خداوند مستحکم تر و قوی تر خواهد شد ادامه داد: هم اکنون مطابق آمار رسمی در سراسر کشور 418 هزار دانش آموز پیش دبستانی داریم که عدد بسیار مطلوبی است و باید توسعه نیز پیدا کند.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که آوای دل نشین قرآن کریم از مدارس سراسر کشور به ویژه شهر تهران شنیده شود.

حاجی بابایی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در سراسر کشور با تمام قوا و توان در مدارس فعالیت هایی همانند نمایشگاه ، نمایش فیلم و ... داشته باشد.

تمام مدارس خاص شهر تهران، سمپاد، شاهد، هیات امنایی، قرآنی و نمونه مردمی باید هوشمند شوند

وی ضمن تاکید بر ارائه خدمت شایسته به فرزندان شاهد و ایثار گر، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم مدارس شاهد ، هرچه پررنگ تر جلوه دادن ارزشهای انقلاب اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه یادآور شد: انسان همیشه به خاطر گناه، خسران نمی کند؛ بلکه گاهی برای کارهای خوبی که انجام نداده است گناه می کند، مانند کسانی که در ظهر عاشورا امام حسین (ع) را یاری نکردند، حتی اگر در سپاه یزید نباشند.

حرکت به سمت افزایش هنرستان ها با توجه به نیاز کشور

وی با اشاره به اینکه فرماندهان شهید در دوران دفاع مقدس همواره القاء امید و آینده ای روشن می نمودند نه القاء یاس و ناامیدی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با توجه به تقاضا و نیازهای مبرم کشور به ویژه شهر تهران، به سمت افزایش هنرستان ها حرکت کنیم.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه مدارس خاص باید یک الگوی کامل و یک ویترین زیبا از مدرسه در جمهوری اسلامی ایران باشد، یادآور شد: به لطف خداوند و مجاهدت های دلسوزانه فرهنگیان امروز فضای آموزش و پرورش بر روی دشمنان انقلاب بسته شده است و دشمنان از این امر بسیار عصبانی هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها