کد خبر: 16662
تاریخ انتشار :

هوتن شکیبا و صابر ابر در جشنواره فجربا«ننه دلاور بیرون پشت در»

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل ازایسنا، این نمایش برگرفته از دو متن نمایشی «ننه دلاور » نوشته برشت و «بیرون پشت در» نوشته ولفگانگ بورشرت است.

در کنار صابر ابر و هوتن شکیبا گروه بزرگی از هنرجویان و دانشجویان تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند.

سجاد تابش، آیدین بهاری ،‌ مرجان وزین‌پور‌،پوریا قاسمی،‌ امید سلیمی‌، محمود نصیری‌،ساناز رضاییان‌، سمانه امیری‌، مهرنوش داوودی‌، محمد حسین محمدنیا‌، محمد رضایی‌، سهیل عبدی‌، شکیبا قبادی‌، ملیکا بطو،‌ سپهر زمانی‌،عماد محمدی‌، بنیامین پیروانی‌، فرانک جلیلی ‌، فروغ محمدی و چهار بازیگر خردسال همچون پارمیس عزیزی نژاد‌، پارمیدا عزیزی نژاد‌، کیانا کیانی‌ و مبینا تنها بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در اجرای این نمایش سجاد افشاریان طراحی صحنه را با همراهی آرش مالمیر انجام می‌دهد، ساخت موسیقی برعهده گروه موسیقی «بمرانی» است و نگار نعمتی هم به عنوان طراحی لباس با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارد.

سجاد افشاریان درباره سالن مناسب برای اجرای این نمایش به ایسنا گفت: به تالار اصلی تئاتر شهر فکر می‌کردم اما از آنجا که احتمالا نمی‌توان این نمایش را در آنجا اجرا کرد به خاطر شرایط تمرینی‌ام طراحی‌ام را براساس تالار استاد سمندریان انجام دادم. به هر حال شرایط سخت است به ویژه وقتی گروه اجرایی گروه پرجمعیتی باشد، مشکلات بیشتر می‌شود.

گروه کارگردانی این نمایش متشکل از آنالی شکوری به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریزی و مرتضی درویش‌زاده و میلاد آریافر دیگر دستیاران کارگردان این اثر نمایشی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها