کد خبر: 16670
تاریخ انتشار :

10 ستاره سینمای ایران اسیر می‌شوند

10 ستاره سینمای ایران  اسیر می‌شوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، ناصر روئین‌تن گفت: در این سریال عظیم دفاع مقدس 25 بازیگر اصلی ایفای نقش میکنند که شامل ستارههای مطرح سینما و تلویزیون و نیز بازیگران مطرح تئاتر و سینمای مشهد است.

وی با بیان اینکه در این سریال 120 بازیگر فرعی و 9 هزار هنرور نیز بازی میکنند، گفت: «اسیر» هم اکنون مراحل پیشتولید را میگذراند و بعد از تست بازیگری و انتخاب بازیگران اصلی و فرعی خود و انتخاب لوکیشنهای آن در مشهد کلید میخورد.

تهیهکننده مجموعه تلویزیونی «اسیر» از برگزاری مراسم افتتاحیه این سریال عظیم دفاع مقدس خبر داد و گفت: با توجه به معنویت موضوعی این اثر، امیدواریم با فیلمبرداری صحنه‌هایی از حرم مطهر امام هشتم، تصویر برداری این مجموعه را آغاز کنیم.

وی افزود: هم اکنون در حال آمادهسازی لوکیشنهای مشهد هستیم و بخشی از فضای جبهه و جنگ سریال را در مجتمع فرهنگی آیهها فیلمبرداری خواهیم کرد.

روئینتن ادامه داد: فیلمبرداری را به زودی از مشهد آغاز خواهیم کرد و در تهران، کربلا، بلژیک و ترکیه ادامه خواهیم داد.

او گروه سریال «اسیر» را دارای تیمی حرفه‌ای سینما و نیز هنرمندان با استعداد مشهدی دانست و در ادامه تصریح کرد: تاکنون حضور «جمال شورجه» به عنوان ناضر کیفی و مشاور کارگردان، «ناصر هاشم‌زاده» به عنوان مشاور فیلمنامهنویس، «مجید میرفخرایی» به عنوان مدیر هنری، «محمد مختاری» به عنوان صدابردار، «ابراهیم رجبیان» به عنوان مدیر تصویربرداری، «شاپور ترکمن سرابی» به عنوان طراح گریم و «امیررضا چهارراهی» به عنوان تدوین‌گر در این سریال قطعی است.

تهیه‌کننده سریال «اسیر» افزود: مدت فیلمبرداری را حدود 4 ماه پیش‌بینی می‌کنیم ولی هنوز زمان پخش سریال برایمان مشخص نیست.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «اسیر» در ژانر دفاع مقدس در شبکه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه دو سیما تهیه می‌شود و به زودی به نویسندگی و کارگرانی «مهدی رضازاده» در مشهد کلید خواهد خورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها