کد خبر: 16698
تاریخ انتشار :

حسودی مورینیو به ونگر!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، ژوزه مورینیو در گفت‌وگویی فاش کرده که به ثبات آرسن ونگر در آرسنال حسودی می‌کند ولی در عین حال تاکید کرده عدم فشار سران باشگاه به ونگر برای بدست آوردن جام قهرمانی ممکن است به ضرر این تیم تمام شود.

آرسنال اکنون با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و با منچستریونایتد صدرنشین ۱۸ امتیاز اختلاف دارد. این بدترین شروع توپچی‌ها در لیگ انگلیس است.

مورینیو در این مورد گفت: دوست دارم در یک باشگاه ثبات داشته باشم، مانند آنچه ونگر در آرسنال دارد ولی در عین حال احساس می‌کنم باید فشاری برای فتح جام‌های مختلف روی من باشد. این را می‌دانم که برای موفق شدن باید فشار کاری زیادی به من بیاید. اگر کسی این فشار را به من وارد کند، من نیز آن فشار را به خودم منتقل می‌کنم.

وی ادامه داد: ممکن است یک یا ۲ سال وقت صرف ساخت باشگاهی کنید و در این زمان نتوانید جامی را بدست آورید ولی عدم قهرمانی پس از ۲ سال دیگر بهانه است زیرا ذهنیت من بر این اساس است که باید به یک مربی فشار آورده شود تا تیمش را قهرمان کند. این اتفاق باید در آرسنال رخ دهد. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و بازیکنان بسیار خوبی را می‌سازند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها