کد خبر: 16706
تاریخ انتشار :

تیراندازی در آمریکا 4 کشته بر جای گذاشت

تیراندازی در آمریکا 4 کشته بر جای گذاشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از بی‌بی‌سی، پلیس کلورادو اعلام کرد که ماموران پس از درگیری با فرد مسلحی که از داخل یک خانه مسکونی شلیک می‌کرد، به داخل خانه رفتند و جسد سه تن که به نظر می‌رسد پیش‌تر کشته شده بودند را پیدا کردند.

آئرورا همان شهری است که چند ماه پیش «کشتار بتمن» در آنجا روی داد و مهاجم مسلح در شب افتتاحیه فیلم سینمایی بتمن با تیراندازی به تماشاگران ۱۲ نفر را کشت.

فرد چهارم که در این واقعه جان خود را از دست داد، همان کسی است که در جریان درگیری با پلیس کشته شده است.

بنابر گزارش پلیس، پس از چهار ساعت تبادل تیراندازی میان پلیس و فرد مسلح، ماموران با شلیک گلوله وی را از پای درآوردند و پس از ورود به منزل مسکونی با اجساد دو مرد و یک زن دیگر روبه‌رو شدند.

هنوز از انگیزه این کشتار و هویت قربانیان گزارشی منتشر نشده است.

آئرورا، شهر کوچکی در نزدیکی «دنور» کلورادو است و هنوز به دلیل اخبار مربوط به کشتار بتمن در ماه جولای سال گذشته میلادی، در کانون توجه آمریکایی‌ها قرار دارد.

در کشتار ماه جولای، «جیمز هولمز» دانشجوی سابق مقطع دکترا که گفته شده از ناملایمات روحی رنج می‌برد، پس از آنکه ظاهر خود را به شکل شخصیت «ژوکر» در سری فیلم‌های بتمن درآورده بود، به داخل سالن سینما رفت و مشتاقان شب نخست فیلم سینمایی «ظهور شوالیه سیاه» را به رگبار گلوله بست.

اخبار مربوط به کشتارهای جمعی در آمریکا طی یک سال گذشته و پس از کشته شدن ۲۰ کودک در جریان تیراندازی مدرسه «سندی هوک» ایالت «کانتیکت» که در روزهای پایانی سال ۲۰۱۲ میلادی روی داد، یک بار دیگر به اوج گرفتن مناقشات بر سر قوانین خرید و حمل سلاح در این کشور انجامیده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها