کد خبر: 13301
تاریخ انتشار :

سردرگمی معلمان و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

سردرگمی معلمان و دانش‌آموزان  پایه ششم ابتدایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرنگار نامه، مدیر یک مدرسه مقطع ابتدایی می‌گوید معلمان پایه ششم برای تدریس درس‌های جدید به نام های کار و فناوری، تفکر و پژوهش با مشکل مواجه هستند.

او یادآوری می‌کند که این معلمان دوره‌های آموزشی تابستانی را نیز گذرانده‌اند ولی معلم می‌گوید:‌خودم نمی‌فهمم چه می گویم چه برسد به بچه‌ها.

این مدیر مدرسه در غرب تهران می‌گوید: 60 ساعت کلاس ضمن خدمت برای معلمان نیز گذاشته شد می‌شود اما هزینه کلاس از معلمان گرفته می‌شود و برخی مدارس این هزینه را تقبل می‌کنند اما برخی معلمان در این کلاس هم شرکت نمی‌کنند چون معتقدند این کلاس موجب تغیری در آنها نمی‌شود.

این در حالی است که معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از ارزشیابی کتاب‌های دوم و ششم ابتدایی تا پایان سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان عنوان کرد: تا پایان اسفند ماه اشکالات مربوط به کتاب‌های جدید التالیف را احصاء و اشکالات مربوطه را در چاپ کتب برای سال آینده اصلاح و بازنگری خواهیم کرد.

این در حالی است که با آغاز سال تحصیلی کتاب‌های کمک درسی پایه ششم ابتدایی بیشترین حجم تبلیغات آموزشی را دربرگرفته و با تبلیغات کلاس‌های کنکور رقابت می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها