کد خبر: 160833
تاریخ انتشار :

جوکار: تخلف نماینده ای را که از بورسیه غیرقانونی استفاده کرده به حساب همه نماینده ها نگذارید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن درخواست رسیدگی فوری به سانحه هواپیمای، گفت: تذکر من در مورد جایگاه و منزلت مجلس و نمایندگان است. هرچه مجلس از نمایندگان وزین، مومن و معتقدی برخوردار باشد، جایگاه آن بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: برخی جریان‌ها به دنبال تخریب مجلس هستند و گاهی خلاف یک نماینده را به پای همه نمایندگان می‌گذارند. امروز استیضاح وزیر علوم مطرح است و در برخی روزنامه‌ها به آن پرداخته شده و آنها اعلام کردند که عده‌ای از نمایندگان از بورس استفاده کرده‌اند و اگر استیضاح وزیر علوم از سرگرفته شود اسامی آنان در این مطبوعات اعلام می‌شود.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه این یک تهدید محسوب می‌شود، افزود: این مسائل باعث زیر سوال رفتن اصل استیضاح وزیر علوم می‌شود. اگر کسی بورس گرفته چرا اسم آن را اعلام نمی‌کنند و کلی‌گویی می‌کنند و حتی در حوزه‌های انتخابیه هم از ما می‌پرسند که آیا شما بورس گرفته‌اید.

به گزارش ایسنا، جوکار خاطرنشان کرد: اگر کسی در این زمینه تخلف کرده هیئت نظارت مجلس باید آن را بررسی کند. روزنامه‌های زنجیره‌ای برخی مصوبات مجلس را تمسخر می‌کنند که این اقدام درستی نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها