کد خبر: 161247
تاریخ انتشار :

صحبت‌های تامل برانگیز کرویف در مورد بارسلونا و مسی

صحبت‌های تامل برانگیز کرویف در مورد بارسلونا و مسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، یوهان کرویف که اسطوره باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود در گفت‌وگویی با نشریه Last Time به صحبت در مورد بارسلونا، لیونل مسی و سایر مسایل باشگاه پرداخته است.

کرویف در سال‌های اخیر به دلیل مشکل‌هایی که با سران باشگاه داشته بارها علیه این آنها موضع‌گیری کرده است. او با ساندرو روسل و جوزپ ماریا بارتومئو مشکلاتی داشته و چندین بار مصاحبه‌های تندی علیه آنها داشته است.

وی در زمینه هزینه‌های هنگفتی که سران باشگاه طی سال‌های اخیر انجام داده‌اند گفت: ۱۶۳ میلیون یورو در سال‌های اخیر هزینه خرید بازیکنان جدید شده است. بازیکنانی نظیر نیمار، لوییس سوارز و ژرمی متیو. وقتی باشگاهی پول زیادی برای خرید بازیکن می‌پردازد باید بازدهی هم داشته باشد. باید صبر کرد و دید آیا این هزینه‌ها جواب می‌دهند یا نه. به عقیده من نباید برای خرید بازیکنی تا این حد پول پرداخت کرد.

کرویف در مورد لیونل مسی هم گفت: مسی در هر فصل فراز و نشیب‌های زیادی دارد و باید مورد حمایت قرار بگیرد. خوشبختانه لوییس انریکه اعلام کرده دوست دارد از مسی در نقش‌های بزرگتر و بهتری استفاده کند. وقتی مسی کمتر از ۱۸ سال سن داشت به بارسلونا آمد و از یک بازیکن فقیر به یک سرمایه‌دار بدل شد. او اکنون کیفیت بالایی دارد و یکی از بهترین‌های جهان است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها