کد خبر: 24306
تاریخ انتشار :

انتقاد حاجیلو به پسران قلعه‌نویی، بابازاده و جباری در استقلال!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه ، اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت آکادمی فوتبال باشگاه استقلال گفت: حتما از وضعیت مالی باشگاه اطلاع دارید و وقتی تیم اصلی و بزرگسال ما درگیر مشکلات مالی است، مطمئنا وضعیت ما بدتر است. با این حال صبوری می‌کنیم و دلخوش به اتفاقات قشنگی هستیم که در تیم‌های‌مان اتفاق می‌افتد.

وی در ادامه افزود: در رده امید توانستیم پرسپولیس را با نتایج شش بر یک و شش بر دو مغلوب کنیم و همین مسائل در سایر رده‌ها هم اتفاق افتاد. ما در جوانان، نوجوانان و نونهالان هم موفق شدیم در هر دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس را شکست دهیم و این مساله در تاریخ آکادمی باشگاه استقلال بی‌سابقه است. حضور در صدر جدول مسابقات در همه رده‌های سنی آکادمی هم به ما قوت قلب و انگیزه‌ بالایی می‌دهد واز این بابت خوشحالم.

وی در ادامه از مسایل مالی تیمش صحبت کرد و گفت: سه نفر از آقایان از ابتدای فصل هزینه‌های ما را تقبل کردند و اخیرا هم همه فاکتورهای هزینه‌های انجام شده را به آقای نظری داده‌اند که چیزی حدود 76 میلیون تومان است.

رییس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا سه نفر ذکر شده از اعضای باشگاه هستند یا فرزندانشان بازیکن استقلال هستند؟ اظهار کرد: این افراد از اعضای باشگاه نیستند، ولی فرزندانشان در تیم‌های پایه استقلال توپ می‌زنند، اما مطمئن باشید این بازیکنان از قابلیت‌های فراوانی برخوردارند. یکی از آنها در هشت بازی شش گل به ثمر رسانده و دو نفر دیگر هم در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

حاجیلو در ادامه با اشاره به صحبت‌ها و جنجال‌های اخیر پیرامون حضور فرزند قلعه‌نویی و بابا زاده در استقلال گفت: من خودم یتیم بودم و شاید اگر پدر داشتم، رشد سریع‌تری پیدا می‌کردم. همه ناراحتی من اینجاست که چون یک بازیکن پدر متمولی دارد باید به او نگاه بد داشت؟ آن بچه چه گناهی کرده است؟ من ‌آتیلا، محمد پروین، فرزندان پنجعلی، درخشان، مایلی کهن و آشتیانی را هم دیده‌ام. به شما قول می‌دهم اگر این‌ها فرزند این اسامی نبودند بازیکنان بزرگی می‌شدند و رشد نکردنشان به خاطر نگاه کج مردم بود.

او افزود: پسر قلعه‌نویی هم مانند همه جوانان احساس دارد. من کاری به امیر قلعه‌نویی ندارم. من خودم شاهد بودم که در یک بازی جوانان محمد هوتن که مطمئن بود بازی بهش نمی‌رسد، مشغول گرم کردن با ذخیره‌ها شد. من می‌گویم امیر را بزنید ولی محمد هوتن را نزنید. مشکلاتتان با پدرش چه ارتباطی با او دارد؟ من در تیم‌های پایه بازیکن دارم که فرزند شهید است، بازیکن دارم که فرزند جانباز معلول است و من به علت احساس خاصی که به پدر این‌ها دارم، به آنها بها می‌دهم. یا بازیکنی دارم که از بهزیستی است، شما می دانید بهزیستی یعنی چه؟ آن وقت همین بازیکن بهترین بازیکن من است.

رییس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال در ادامه گفت: آیینه تنها برای مسواک زدن نیست و باید خودتان را هم در آن ببینید. نمی‌گویید این پسر بچه سرخورده شود؟ من بازی فرزند مدد جباری را ندیده‌ام و شاید با نظر مستقیم امیر با تیم اصلی تمرین می‌کند، ولی عرشیا بابا زاده بازیکنی است که در آینده از او می‌شنوید. پنج دیدار به او بازی دادیم و هر پنج بازی با پیروزی از زمین خارج شدیم. حتی یک بار هم نشده که بابازاده یا قلعه‌نویی از من بخواهد تا فرزندانشان را بیشتر بازی دهم. امیر قلعه‌نویی یک اخلاق خوبی که دارد این است که تا من نامه ننویسم هیچ بازیکنی را قبول نمی‌کند. امیر بزرگ و کوچکی و احترام را متوجه می‌شود. بارها شده که صبر کرده تا من و پور حیدری خارج شویم و بعد از خروج ما از اتاق یا مکانی که در آن بوده‌ایم، بیرون آمده است.

حاجیلو در ادامه گفت: هوتن در نوجوانان که بود گفتند چرا فیکس بازی نمی‌کنی؟ گفت من تازه آمده‌ام و باید مدت‌ها کار کنم تا فیکس شوم. او در آن زمان 15 سال داشت و الان تازه 16 ساله شده و به جوانان آمده است. هوتن از نظر جثه کمی ضعیف است، ولی از نظر هوش بازی و تکنیک بازیکن بسیار خوبی است.

او در ادامه درباره وظیفه آکادمی صحبت کرد و گفت: آکادمی باید توان فنی یک بازیکن را از 30 درصد به 80 الی 100 درصد برساند. اما بعضی‌ها پول می‌دهند به بعضی تیم‌ها و جوانان و نوجوانان آنها را جذب می‌کنند یا می‌روند. چند بازیکن ملی‌پوش جوانان را با چهار یا پنج میلیون می‌آورند و به نام خودشان می‌کنند. آخر خروجی این‌ها چیست؟ تیم پرسپولیس، نوجوانانش را می‌برد مالزی. ما چطور؟ ما الان سه بازیکن داریم که نابغه هستند و آینده مال آنهاست. سعید غلامی، نور محمدی و جودکی کسانی هستند که من مطمئنم بازیکنان بزرگی می‌شوند.

رییس آکادمی فوتبال استقلال در ادامه افزود: ما به تعریف‌های فتح‌الله‌زاده و شرافت و سلامت مربیانمان دلخوشیم و به آن افتخار می‌کنیم. در حال حاضر بازی‌های تیم امید و جوانان تمام شده است. من از قلعه‌نویی خواستم یک دیدار با تیم امید ما برگزار کند، ولی متاسفانه فرصت نشد و ما مجبور شدیم با تیم آسیا ویژن در رده امید بازی کنیم و قلعه‌نویی برای تماشای آن دیدار در ورزشگاه حاضر شد و یکسری از بازیکنان را پسندید. بازیکنان جوانان و امیدی که با تیم بزرگسال استقلال تمرین می‌کند انتخاب‌های خود قلعه‌نویی هستند و ماحصل تلاش ما در آکادمی هستند.

او در ادامه با انتقاد از نگاه‌های مخرب به بعضی از این بازیکنان گفت: آتیلا اگر جای دیگر بازی می‌کرد مطمئن باشید می درخشید و این حرف‌ها را علیه محمد هوتن و عرشیا می‌زنند تا مثل آتیلا آنها را هم بسوزانند. من به خاطر همین نگاه‌ها و حرف‌ها عشق به فوتبال بازی کردن را در پسرم کشتم تا صدمه روحی نخورد و به درس خواندن تشویقش کردم تا الان پیش وجدانم راحت باشم.

حاجیلو افزود: من همیشه عاشق ناصرخان بوده ام و از امیر هم دفاع کرده‌ام، ولی قبول کنید وضعیت اخلاقی ما به هم ریخته و مردم در خیلی از مسایل زود قضاوت می‌کنند.

رییس آکادمی باشگاه استقلال در پایان درباره حضور پسر مدد جباری در تمرینات استقلال گفت: بازی بابک جباری در حد استقلال نیست و اتفاقا من می‌خواهم بگویم چرا کسی به قلعه نویی نمی‌گوید، خدا پدرت را بیامرزد که به خاطر زحمات چندین ساله‌ی جباری در استقلال، پسر او را بازی می دهی؟ چرا همه به قلعه نویی بابت بازی دادن به پسرش حمله می‌کنند. این در حالیست که پسر امیر، بازیکن بسیار خوبی است ولی کسی از قلعه نویی بابت بازی دادن به پسر یکی از اعضای تدارکات استقلال تشکر نمی‌کند؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها