کد خبر: 24331
تاریخ انتشار :

دانیال داوری به رکورد ۱۰ کلین شیت در بوندسلیگای ۲ رسید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل ازخبرآنلاین ، در آغاز هفته بیست و دوم رقابت های بوندسلیگا 2 تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ میزبان تیم یان رگنسبورگ بود که این دیدار در نهایت با یک گل به سود یاران دانیال داوری به پایان رسید.
جالب اینجاست که در این بازی دانیال داوری سنگربان ایرانی برانشوایگ موفق شد برای دهمین بار در طول فصل جاری دروازه خود را بسته نگه دارد .
داوری که با بازی های درخشان خود مورد توجه کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم قرار گرفته است، برای 3 دیدار حساس باقیمانده در راه رسیدن به جام جهانی 2014 تیم ملی ایران را همراهی خواهد کرد.
در حال حاضر تیم آینتراخت برانشوایگ با 51 امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا 2 قرار دارد و از شانس های اصلی صعود به بوندسلیگا 1 به شمار می رود.
از طرفی دیگر مهدی رحمتی سنگربان استقلال که حالا باید او را بازیکن سابق تیم ملی بنامیم، با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی روز گذشته آبی پوشان مقابل فجر بیست و یکمین «کیلین شیت» خود را در این فصل پشت سر گذاشت تا رکوردی خارق العاده از خود به جا بگذارد.
هر چند سطح رقابتی که این دو سنگربان در آن حضور دارند کیلومترها با هم فاصله دارد اما با توجه به مسائل اخیر پیرامون پیراهن شماره یک تیم ملی، رقابت این دو دروازه بان خوب کشورمان در ادامه مسابقات باشگاهی می تواند جالب توجه باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها