کد خبر: 24358
تاریخ انتشار :

بلیت قطارهای مسافری از فردا پیش‌ فروش می‌شود/ افزایش 31 درصدی قیمت

بلیت قطارهای مسافری از فردا پیش‌ فروش می‌شود/ افزایش 31 درصدی قیمت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، پیش فروش بلیت قطارهای رجا (حد فاصل دوم تا 23 اسفند ماه جاری) از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه از طریق کلیه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز می‌شود.

هموطنان عزیز می توانند به منظور تهیه بلیت با مراجعه به یکی از مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. شماره پیامک 3000139 و 3000300 نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است.

گفتنی است، با عنایت به اینکه قیمت بلیت قطارهای مسافری شرکت رجا در دور قبلی افزایش قیمت ها لحاظ نشده بود لذا در راستای جبران بخشی از هزینه های این شرکت، قیمت بلیت در دور جدید پیش فروش فقط برای شرکت رجا در برخی مسیرها با میانگین 31 درصد افزایش به فروش خواهد رسید.

لازم به ذکر است؛ شرکت های خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل ریلی به دلیل رشد هزینه های جاری ناگزیر به اعمال برخی نرخ های جدید در حوزه ارائه خدمات هستند و قطعا افزایش نرخ بلیت شرکت رجا با هدف ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده به هموطنان عزیز خواهد بود.

بر اساس این گزارش نرخ درخواستی از سوی شرکت قطارهای مسافری رجا بیش از 42 درصد بوده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته و جلسات برگزار شده در مجموعه راه آهن به منظور حفظ رفاه حال مسافران گرامی حوزه ریلی با افزایش متوسط 31 درصدی قیمت بلیت آن هم برای برخی مسیرها موافقت شده است.

این در حالی است که نرخ جدید مذکور به رغم افزایش لحاظ شده باز هم از قیمت تمام شده بلیت، صندلی ایجادی و قیمت فروش بلیت سایر شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری کمتر است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها