کد خبر: 25332
تاریخ انتشار :

«سروش صحت» به سراغ مافیای پشت صحنه فوتبال می‌رود

«سروش صحت» به سراغ مافیای پشت صحنه فوتبال می‌رود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، سروش صحت سریال جدید خود را که با نام «پژمان» مدتی است که کلید زده است. تصویربرداری این سریال در حال انجام است و سروش صحت و گروهش در تلاش هستند تا این سریال را به پخش نوروزی برسانند.

بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، سام درخشانی و پژمان جمشیدی بازیگرانی هستند که سروش صحت نقش‌‌های اصلی سریال «پژمان» را به آنها سپرده است.

پیمان و مهراب قاسمخانی مشغول نگارش فیلمنامه این سریال هستند.

داستان این سریال درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند. به همین دلیل به تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در خیابان می‌شناسد. در واقع او نمی‌تواند از امتیازات شهرت خودش استفاده کند، اما هنوز در حال و هوای دوران شهرت زندگی می‌کند و نمی‌خواهد قبول کند که این دوران به پایان رسیده است تا این‌ که پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد برای ادامه زندگی نزد خانواده‌اش بر‌گردد. حالا پژمان در سی و پنج سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید می‌کند.

در این سریال پژمان جمشیدی نقش پژمان را برعهده دارد و سام درخشانی نقش مدیر برنامه‌اش را بازی می‌کند. بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه و اردشیر کاظمی از دیگر بازیگران این سریال هستند. همچنین قرار است تعداد دیگری بازیگر به گروه اضافه شود.

این سریال طنز است و با نگاه فانتزی به اتفاقات روز جامعه ساخته می‌شود. این سریال نقدی گذرا به روابط پشت پرده حاکم بر فوتبال خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها