کد خبر: 25376
تاریخ انتشار :

انتشار سبک جدید آلبوم حامی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه ، مدیربرنامه‌های حامی با اعلام این مطلب به خبرنگار (ایسنا)، گفت: «یک لحظه عاشق شو» پنجمین آلبوم موسیقی حامی است که برای اولین‌بار در سبک موسیقی پاپ‌ راک و در یازده قطعه منتشر می‌شود اما گرایش او به پاپ عاشقانه‌ی ایرانی مثل سال‌های گذشته در این آلبوم نیز همچنان پابرجا مانده است.

او ادامه داد: فضای این آلبوم برخلاف آثار گذشته دارای فضایی شاد با شعرهایی امیدوار است اما بدین معنی نیست که او در این آلبوم از ریتم‌های چهارچهارم مدرن معمول و یا شش و هشت‌های روحوضی پاپ سنتی استفاده کرده باشد بلکه با استفاده از شعرهایی امیدوار و فضای روشن و سپید و نیز ریتمهایی تند با سازبندی غیر ایرانی فضایی تازه و جوان پسند را تجربه کرده که از دید او این نوع موسیقی، بیشتر از آثار پاپ کلاسیک وی مورد توجه عامه مردم قرار خواهد گرفت.

دهقان همچنین گفت: آهنگسازانی حامی در این آلبوم با آنها همکاری کرده بیشتر از جوانان شناخته شده سالهای اخیر موسیقی ایران هستند که این خود به نوگرایی در این آلبوم کمک شایانی کرده است و ترانه‌ها نیز از ترانه سرایان نامدار و جوان امروز ایران است.

او از حامی، علی موثقی، رضا تاجبخش، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی و علیرضا قرایی‌منش به عنوان آهنگسازان این اثر یاد کرد و گفت: بابک صحرایی، مریم اسدی و پوریا ربیعی ترانه‌سرایان آلبوم هستند.

مدیر برنامه حامی از همکاری نیما مسیحا و حامی در یکی از قطعات این آلبوم نیز خبر داد.

دهقان درباره جزئیات انتشار آلبوم «یه لحظه عاشق‌شو» نیز اظهار کرد: این آلبوم اردیبهشت‌ماه سال آینده و در فروشگاه‌های معتبر عرضه خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها