کد خبر: 25413
تاریخ انتشار :

شبیخون پلیس به مرکز سولاریوم+عکس

شبیخون پلیس به مرکز سولاریوم+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبر نگاران ، سرهنگ علیرضا محرابی گفت: برابر خبر واصله مبنی براین که چند جوان شرور به هویت های سعید 23 ساله و داوود 25 ساله که از اراذل و اوباش به نام منطقه شریعتی تهران هستند در مخفیگاه خود در آدرس خود خیابان شریعتی محدوده خیابان ملک به همراه افرادی تجمع و اقدام به فروش مواد مخدر و شرب خمر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه افزود: به دنبال این موضوع مراتب در دستور کار عملیات مامور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت. این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع دستورالعمل طی شرحی به دادسرای ناحیه 33ارسال و با هماهنگی های قضایی اکیپی از عوامل این پلیس در ساعت 22 و 50 دقیقه سوم اسفند ماه سال جاری به آدرس ذکر شده اعزام شدند.

سرهنگ محرابی ضمن اشاره به حضور عوامل این حوزه در تمامی نقاط اطراف محل مورد نظرافزود: ماموران با رعایت حقوق شهروندی و مواضع شرعی و قانونی وارد محل مورد نظر شده که بدو ورود مشخص گردید سالن سولاریوم به صورت غیرمجاز تاسیس کرده اند و تعداد 5 نفر به هویت های سعید ، داوود، پوریا، محمد و علی در حال شرب خمر و استعمال مواد مخدر هستند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری متهمان گفت: در بازرسی از محل فوق ماموران موفق به کشف 670 عدد انواع قرص بدن سازی غیرمجاز، 46 عدد انواع آمپول بدن‌سازی و 53 بطری انواع مکمل های بدن سازی شدند. لازم به ذکر است، متهمان جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به مقر انتقال داده شدند و پرونده شان به مقام قضایی ارجاع شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها