کد خبر: 25587
تاریخ انتشار :

هافبک پرسپولیس: نمی دانم چرا گل‌محمدی راحت اخراج می‌شود!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از فارس ، محمد نوری در خصوص بازی مقابل آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اینکه برای 3 امتیاز به بندر‌عباس رفته بودیم و همه می‌دانستیم یک امتیاز دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند از همان دقایق ابتدایی به سمت دروازه حریف حمله بردیم و 3 یا 4 موقعیت خوب را از دست دادیم.

وی افزود: باید در این بازی به برد می‌رسیدیم اما متاسفانه قسمت ما نبود که این اتفاق بیفتد و در برخی از صحنه‌ها هم واقعا با بدشانسی‌هایی مواجه شدیم.

وی در خصوص داوری بازی نیز گفت: من همیشه به داوران احترام می‌گذارم اما در برخی از صحنه‌ها سوت‌های داور عجیب و غریب بود. ما می‌خواستیم بازی را شروع کنیم اما به یکباره می‌دیدیم خطا برای آنها گرفته شده است. به نظرم در کل یک فرصت خوب را برای رسیدن به بالای جدول از دست دادیم.

نوری درباره حواشی‌های رخ داده در بازی نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه اتفاقاتی است که در خیلی از ورزشگاه‌ها ما می‌افتد. همه چیز را در زمین دیدیم و شانس آوردیم که راهی بیمارستان نشدیم.

خیلی می‌ترسیدم که خدای ناکرده اشیایی با سر و بدن بازیکنان ما برخورد کند، چون واقعا رفتارهای خطرناکی رخ داد. امیدوارم که شاهد این اتفاقات در هیچ جا نباشیم اما در کل واقعا اشیایی را در زمین دیدم که خیلی خطرناک بودند.

وی در خصوص نیمکت‌نشینی خودش نیز گفت: من در یکی از تمرینات از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم اما با تلاش کادر پزشکی به بازی رسیدم و با صلاحدید کادر فنی در نیمه دوم به میدان رفتم. امیدوارم کادر فنی از دست من راضی باشد اما در کل چون به 3 امتیاز نرسیدیم بچه‌ها همه ناراحتند.

نوری در خصوص عملکرد ایمون زاید نیز خاطرنشان کرد: زاید بازیکن خوبی است اما مدافعان ما او را به خوبی می‌شناختند و در کنترل او بدون هیچ اشتباهی عمل کردند، البته در کل آلومینیوم نیز چند فرصت داشت اما مدافعان و دروازه‌بان ما در یک ساختار دفاعی خوب به بندر‌عباسی‌ها اجازه نداد تا از آنها استفاده کنند. ما باید این بازی را به هر نحوی که شده فراموش کنیم چون بازی سختی را مقابل سایپا در پیش داریم. از طرفی دیگر باید آنقدر در لیگ خوب ظاهر شویم که با روحیه بالا به دیدار ذوب آهن در جام حذفی برویم که انشاءالله در آن بازی به نتیجه دلخواه برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها