کد خبر: 25639
تاریخ انتشار :

مسی و ۲ گل تا رسیدن به رکورد رونالدو

مسی و ۲ گل تا رسیدن به رکورد رونالدو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، لیونل مسی شاید انگیزه‌ای مضاعف دارد تا در دیدار امشب تیمش برابر سویا گلزنی کند. او اکنون با ۳۶ گل، عنوان بهترین گلزن لالیگا تا اینجای کار را یدک می‌کشد و با کریستیانو رونالدو ۲۴ گله، ۱۲ گل اختلاف دارد.

مسی برای رسیدن به رکوردی که رونالدو به جای گذاشته باید همچنان به گلزنی در دیدارهای بارسلونا ادامه دهد. رونالدو طی فصل گذشته به تنها بازیکنی تبدیل شد که برابر تمامی تیم‌های حاضر در لالیگا گلزنی کرده است. مسی در فصل جاری در ۴ دیدار از ۲۴ بازی که برای کاتالان‌ها انجام داده موفق به گلزنی نشده است. او باید در دیدار برابر تیم‌های سویا و سلتاویگو گلزنی کند تا بتواند به رکورد ستاره پرتغالی برسد.

مسی اگر به سویا گل بزند،‌ به رکورد دیگری که رونالدو به جا گذاشته نیز خواهد رسید. رونالدو فصل پیش ۱۶ گل در دیدارهای خانگی وارد دروازه حریفان کرد.

اگر مسی به تیم اندلسی گل بزند، با رونالدو صاحب یک رکورد مشترک خواهد شد. ضمن اینکه با گلزنی به سویا،‌ مسی می‌تواند رکورد شخصی خود که گلزنی در ۱۴ دیدار پیاپی در لالیگا است را بهبود ببخشد. رکورد قبلی متعلق به رونالدو برزیلی با گلزنی در ۱۰ دیدار پیاپی بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها