کد خبر: 617347
تاریخ انتشار :

عکس مهدی پاکدل | عکس رعنا آزادی ور

عصبانیت همسر مهدی پاکدل + فیلم تهدید آمیز

سکانسی از عصبانیت رعنا آزادی ور در سریال جیران را مشاهده می کنید

عصبانیت همسر مهدی پاکدل + فیلم تهدید آمیز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی پاکدل بازیگر توانای سینما وتلویزیون است که در سال های اخیر با توجه به پروژه های موفقی که در این حوزه داشته است محبوبیت زیادی پیدا کرده است.مهدی پاکدل در ابتدا با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد و نهایتا این ازدواج به جدایی ختم شد.دوماه اخیر خبر ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور سوژه ی بسیاری از رسانه ها شد.مهدی پاکدل در فیلم تنگه ابوقریب کارنامه بازیگری خود را درخشان تر کرد.در ادامه بیوگرافی و جزییات زندگی مهدی پاکدل را میخوانید.

رعنا آزادی ور تهدید کرد + فیلم

همسر مهدی پاکدل این روزها به ستاره سینما و نمایش خانگی تبدیل شده است.سریال نمایشی جیران با بازی جذاب او در حال نمایش است.فیلم مرد بازنده نیز با بازی متفاوت رعنا آزادی ور در ایام نوروز اماده پخش خواهد بود.

mateendokhtphoto_274571454_698770427783506_1039790785776381983_n

ranaazadivarofficiall_274233623_4749666905152307_5991824272442323078_n

somijafari_274353278_1753825584806886_2374385686331282216_n

همسر سابق مهدی پاکدل ازدواج کرد | استوری عاشقانه بهنوش طباطبایی

از این ها که بگذریم بهنوش طباطبایی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اما اهل تبلیغات و استفاده های اینجوری از پیجش نیست. وی بیش از 8 میلیون دنبال کننده دارد که با توجه به تعداد لایکاش و ویو هایی که ویدیوها میخوره ظاهرا این میزان فالوور فیک به نظر میرسه. خانم بازیگر تصاویر زیادی از خود منتشر می کند و اغلب هم در تلاش است تا خود را شاد و موفق نشان دهد تا بعضیا فکر دیگه ای به سرشون نیاد!

بهنوش طباطبایی به تازگی تصویری نیم رخ و البته با ماسک از خود منتشر کرد و کپشنش را هم شعری از حافظ نوشت.

بهنوش طباطبایی از هنرمندانی است که گاهی تیپ و استایل هایی جذاب دارد و گاهی هم چنگی به دل نمیزد. به خصوص که مراسمات سینمایی باشه دیگه اصلا به مذاق کاربران خوش نمیاد.

مهدی پاکدل

داستان و موضوع سریال جیران درباره چیست؟

عکسی از پشت صحنه این سریال با حضور پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور، غزل شاکری، ستاره پسیانی، الهام نامی و سمیرا حسن‌پور منتشر کرد و نوشت: حرمسرا …

جیران (با بازی پریناز ایزدیار) در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه (با بازی بهرام رادان) می باشد. قصه در زمان پادشاهی این شاه قاجاری در حال وقوع است که او عاشق جیران می شود و...

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است که: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

همسر سابق مهدی پاکدل افشاگری کرد |خانم بازیگر بعد از طلاق جوان تر شد؟

خانم بازیگر ظاهرا پس از طلاق جوان تر شد و نه تنها ناراحت نبود و نیست بلکه دائما در حال گش و گذار و عکاسی می باشد. بعد از حواشی اخیر در رابطه با جدایی «بهنوش طباطبایی» از «مهدی پاکدل» این بازیگر زیبا روی جوان در جشنواره ی فجر 1395 با روحیه ای شاد ظاهر شد.

«بهنوش طباطبایی» و «مهدی پاکدل» حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما به مانند بسیاری از زوج های جوان که این روزها دور و برمان فراوان از آنها می بینیم زندگی زناشویی این دو نفر هم نتوانست بیشتر از این دوام بیاورد و این دو نفر تصمیم به جدایی گرفتند.

به مانند اغلب جدایی های هنری خبر جدایی این زوج هم ابتدا در قالب شایعات بود که منتشر شد و با اتفاقی که در صفحات اجتماعی این دو نفر افتاد این شایعه پررنگ شد.

مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که مدتی می شود همکاری خود را با صدا وسیما قطع کرده و بعد از طلاق مهدی پاکدل روزمرگی خود را با پیشرفت و خوشگذرونی با خانواده و دوستانش می گذراند.

مهدی پاکدل

 ناگفته نماند بهنوش خانم خیلی هم اهل ورزش های حرفه ای هستند و پست و استوری های زیادی هم در این مورد منتشر کرده اند. خانم خانما در کل علاقه ای به حجاب ندارد و ظاهرا م هم شده که بازیگران زن با لباس های جذب ورزشی و کوتاه برای چشم و هم چشمی اندامشان را به نمایش و اشتراک می گذارند.

راستی بهنوش طباطبایی همانند خیلی از هنرمندان دیگر گربه ها را خیلی دوست دارد و خودش هم یک گربه خنگی پشمالو به نام نارنگی نیز دارد که این هم در چند سال اخیر تبدیل به مد و کلاس گذاشتن شده! در ادامه پست جدید بهنوش خانم را با لباس اندامی و قرمزش مشاهده می کنید.

مهدی پاکدل

حاشیه جدید همسر سابق مهدی پاکدل | عمل زیبایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 8.3 میلیون دنبال کننده دارد که خیلی از ان هم دوست دار خانم خانما هستند. وی به تازگی تصویری از خود با لباس مجلسی تمام قرمز پست کرد اما سر و صورت خود را کامل کات کرد که احتمالا سرلُخت بوده و نخواسته عکس رو با سانسور خراب کنه. این تصویر بهنوش خانم با نظرات جالب کاربران همراه شد.

مهدی پاکدل

این طور که معلومه خانم خانما علاقه زیادی به رژ و لباس های قرمز رنگ داره که الحق هم بهش خیلی میاد!

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به حیوانات دارد و اتفاقا یک گربه خانگی و پشمالو به نام نارنگی هم دارد. ظاهرا نارنگی همدم این روز های خانم بازیگر است زیرا به تازگی با انتشار تصویری جذاب از این گربه خپل متنی نوشت و او را با شوهر جانش مقایسه کرد!

مهدی پاکدل

این بازیگر زن با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

درسته که یه گربست اما آداب معاشرت با آدمها رو بلده، فهم میکنه

وقتی آدمی داره باهاش حرف میزنه با دقت بهش گوش بده و به چشماش نگاه کنه

نه اینکه مدام سرش به بازی با دُمش باشه یا قیافه ی بی حوصله ها رو به خودش بگیره که مثلا خوابم میاد

این گربه ی نازِ من اصلا ناز کردن رو با بی محلی اشتباه نمیگیره انقدر که بلده کاره

مهدی پاکدل

بهنوش خانم ظاهرا خیلی به حجاب اعتقادی ندارد و بسیاری از تصاویری و استوری هایی که منتشر می کند حجاب و پوشش مناسبی ندارد. او به تازگی هم یک عکس استوری کرده که با آرایش کامل بسیار زیبا و دلربا شده است. البته آنچه که در این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفت عمل سانترال لب بهنوش بانو بود که چهره او را بسیار دلنشین تر کرد.

مهدی پاکدل

مصاحبه جنجالی رعنا آزادی ور + عکس های دیده نشده

به نظر من آگاهی نداشتن کارگردان و تهیه‌کننده نسبت به این بخش‌ها و اینکه خیلی متوجه این ماجراها نیستند که بازیگر چه کار ویژه‌ای در صحنه انجام می‌دهد. بیشتر هدفشان این است که آن بازیگر چقدر محبوبیت دارد و فیلم‌شان را چقدر می‌خواهند بفروشند.

مردم چطور؟ مردم چرا این را می‌پذیرند؟

 سلیقه مردم را ما پایین آورده‌ایم. در حال حاضر سلیقه مردم ما یک سلیقه کاملاً نسبی است. به یک لحظاتی می‌خندند که آدم حیرت می‌کند. این اتفاقات به این دلیل است که ما که در سینما کار می‌کنیم به مرور زمان سلیقه مردم خودمان را در سینما پایین آورده‌ایم و مردم هم به همان حدش راضی شدند. به همان خنده و به همان میزانسن ضعیف و غیرقابل باور. فکر می‌کنم به همه این شرایط عادت کردند و دیگر برایشان مهم نیست.

راه‌حل اصلاحش را چه می‌دانی؟

آراه‌حلش دست کسانی است که سمت‌های بالاتری در این سینما دارند. از کارگردانان و فیلمنامه‌نویسان گرفته تا سیاستگذاران کلان.

سلیقه مردم را چطور می‌شود بالا آورد؟

با ساختن فیلم خوب. می‌توانیم مدام فیلم خوب بسازیم. ممکن است مردم یک دفعه، دو دفعه بروند و بگویند ما در سینما اصلاً به این فیلم نخندیدیم و خوش‌مان نیامد اما در نهایت نتیجه می‌دهد.

از نظر شما چهره چند درصد تاثیر دارد ؟

  شخصاً 30 درصد اما در سینما 50 درصد

مهدی پاکدل

خیانت همسر رعنا آزادی ور اشک او را درآورد!

فیلم زیر سکانس هایی از فیلم این سیب هم برای تو است که صحنه های خیانت همسر رعنا آزادی ور به او را نشان می دهد.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

حاشیه های تازه ای برای مهدی پاکدل و همسرش

بعضی از کاربران فضای مجازی رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس را باعث گمانه زنی هایی از ازدواج دوباره مهدی پاک دل با رعنا ازادی ور می دانند ولی این مسئله تا به اکنون مورد تائید یا تکذیب هیچکدام از این چهره های معروف قرار نگرفته است.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که در ماه‌های گذشته به صورت شایعاتی پراکنده مطرح شده بود، رسمی شد. بدین ترتیب یک زوج به زوج‌های سینمایی ایران اضافه و این دو بازیگر مطرح زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این خبر را عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل (برای مهدی پاکدل) در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. او نوشت است: "دوستتان دارم، خصوصاً در کنار هم. مبارکمان باشد".

مهدی پاکدل

گریم ترسناک رعنا آزادی ور

بابک اسکندری گریمور سینما عکسی از تست گریم جنجالی و ترسناک از رعنا آزادی ور در فیلم سینمایی که کارگردان آن هومن سیدی می باشد منتشر نمود.

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم مارمولک فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. وی در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

عکس هایی دو نغره از زوج دوست داشتنی سینما مشاهده می کنید

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

 

مهدی پاکدل

 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

تصاویر دیده نشده از مهدی پاکدل و همسرش در جزیره کیش

مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور که زندگی عاشقانه ای را از چند ماه پیش آغاز کردند این روزهه هرکدام مشغول فیلمبرداری برای پروژه های خود هستند.تصاویر دیده نشده از این دو زوج را مشاهده می کنید.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

تصاویر همسر مهدی پاکدل در ابوظبی

تصاویری از رعنا آزادی ور در اکران های فیلمش مشاهده می کنید.وی در ابوظبی نیز برای اکران یکی از فیلم هایش در اکران خصوصی شرکت کرده بود.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

لباس و خوش پوشی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور اغلب خوش پوش است که البته گاه این خوش پوشی، جنجال هایی هم به راه انداخته است او همیشه سعی در نوعی متفاوت بودن در انتخاب های خود دارد طرح لباس های او معمولا بخشی متفاوت و غیر معمولی را در خود گنجانده است؛ فرمی عجیب یا دامنی غیر معمول که حتی این موضوع را می توان در رنگ ها هم مشاهده کرد.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

rana-azadivar-3

ranaazadivar-photokade-com-2

azadi1-e1494438956669

Rana-Azadivar

rana-azadivar1

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

هنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تاکنون هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده، اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد!

مهدی پاکدل

تصاویر جدیدی از همسر مهدی پاکدل را مشاهده می کنید

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور

جدیدترین عکس «مهدی پاکدل» و «رعنا آزادی ور»

تصویری از زوج معروف سینما و تلویزیون مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور را مشاهده می کنید.

رعنا آزادی ور

 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

تصاویر جدید از همسر مهدی پاکدل در پشت صحنه زخم کاری

محمدحسین مهدویان در لایو اینستاگرامی خود احتمال ساخته شدن فصل دوم سریال زخم کاری را رد نکرد.

او با شوخی از کامنت کاربران استفاده کرد و گفت مگر اصلا شخصیتی در سریال زنده مانده است که فصل دوم را بسازیم. فعلا ایده ای ندارم ولی اگر امکانش باشد فصل دوم را می‌سازیم.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل + عکس های دیده نشده زخم کاری

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو در آن روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گفتند.

 

 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار بازیگری ، خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ همی حضور موفق دارد.

عکسی از سلفی جدید مهدی پاکدل و همسر دومش که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

بیوگرافی و عکس های مهدی پاکدل

نام: مهدی

نام خانوادگی: پاکدل

تاریخ تولد: 1359

محل تولد: اصفهان

همسر سابق: بهنوش طباطبایی

تحصیلات: گرافیک

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.مهدی پاکدل در سال 81 برای بازی در سریال با من بمان انتخاب شد و اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد، پاکدل با بازی خوبی که در این سریال از خود نشان داد راه را برای خودش باز کرد و بعد از آن برای بازی در سریال مروارید سرخ انتخاب شد. با من بمان عنوان سریالی است که به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1381 تولید و از آنتن شبکه سوم سیما پخش شد، یکتا ناصر، سام درخشانی، هما روستا و افسانه بایگان دیگر بازیگران این مجوعه تلویزیونی هستند. 

شهرت مهدی پاکدل با اولین شب آرامش

مهدی پاکدل

او پس از بازی در سریال های مروارید سرخ و و خاموشی دریا در سال 1384 در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش به ایفای نقش پرداخت، مهدی پاکدل در این سریال نقش جدی تری را به عهده داشت و بخاطر بازی خوبش توانست به شهرت زیادی برسد. اولین شب آرامش را احمد امینی کارگردانی کرده و شبنم قلی خانی، یکتا ناصر و امیر آقایی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مهدی پاکدل

داستان سریال درباره دختری به نام آذر است که سر سفره عقد به او خبر میرسد که فرزاد نامزد قبلی اش به ایران برگشته و به همین خاطر آذر جواب منفی میدهد و عقد را به هم میزند و اتفاقاتی در ادامه رخ می دهد که داستان فیلم را جلو میبرد.

مهدی پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه در کنار بهنوش طباطبایی به ایفای نقش پرداخت و آشنایی این دو هنرمند در این فیلم باعث ازدواج آن ها شد. این فیلم توسط مسعود اطیابی ساخته شده و درباره دختری مسیحی به نام ژان با بازی بهنوش طباطبایی است که در صدد ازدواج با نامزدش آندره میباشد ولی بر سر مسئله هویت با پدرش مشکل دارد،  ژان با تصادف با یک دختر در خیابان مسیر زندگی اش تغییر کرده و با پسری به نام امیر با بازی مهدی پاکدل آشنا میشود.او در سال 1389 برای بازی در فیلم آزاد راه به کارگردانی عباس رافعی انتخاب شد، آزاد راه دومین تجربه همکاری مهدی پاکدل و همسرش بهنوش طباطبایی در یک فیلم بود. آزاد راه داستان زندگی پسری اصفهانی است که پدرش نذر کرده تا در حوزه درس بخواند، او به همین واسطه به تهران آمده و با دختری به نام پریسا نامزد میشود، برادر پریسا مرتکب قتل شده و پای پسر هم به ماجرا کشیده میشود و بین دو راهی عشق و ایمان قرار میگیرد. هومن سیدی، تینا آخوند تبار و الهه حصاری از دیگر بازیگران آزادراه هستند.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل ستایش

مهدی پاکدل در همان سال در سریال پر طرفدار ستایش به ایفای نقش میپزدازد و بار دیگر در تلویزیون خوش می درخشد، این سریال داستان زندگی دختری به نام ستایش را روایت میکند که که برای فراری دادن برادرش از سربازی به دوست او طاهر پناه برده و او را راضی میکند تا برادرش را از مرز رد کند، ولی برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می افتد. بعد از رضایت دادن خانواده ستایش طاهر از زندان بیرون آمده و به خاطر علاقه اش به ستایش میخواهد با او ازدواج کند ولی با مخالفت خانواده ها روبرو میگردد.

مهدی پاکدل در محمد رسول الله

مهدی پاکدل در سال 1391 با گریمی سنگین نقش ابوطالب را برای فیلم محمد رسول الله بازی کرد، گریم او را یک گریمور ایتالیایی به نام جیانتو دروسی بر عهده داشت. او در این فیلم نقش ابوطالب پدر حضرت علی و عموی پیامبر را در سه مقطع سنی بخوبی ایفا کرد، محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی داستان زندگی حضرت محمد را روایت میکند. ساره بیات، داریوش فرهنگ، مینا ساداتی و محسن تنابنده از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

او در سال 1394 برای بازی در سریال کیمیا انتخاب شد ، بازی مهدی پاکدل در نقش پیمان در سریال کیمیا یکی از ماندگارترین نقش های او در کارنامه بازیگری اش بود. کیمیا به کارگردانی جواد افشاری زندگی دختری به نام کیمیا پارسا را در سه برهه از قبل انقلاب حین جنگ و بعد از آن را روایت میکند که با اتفاقات و ماجراهای زیادی روبرو میشود. مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان و حسن پورشیرازی از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

مهدی پاکدل با بازی در کاراکتر مسعود کشمیری در فیلم ماجرای نیمروز توانست بازی خوبی از خود بر جای بگذارد، این فیلم با ژانری اجتماعی در سال 1395 توسط محمدحسین مدیان ساخته شد و بازیگرانی همچون لیندا کیانی، جواد عزتی با بازی خوبی که در دو فیلم تنگه ابوقریب با کاراکتر رضا و در چهار راه استانبول با کاراکتر فریبرز از خود نشان داد توانست با آثاری ماندگار کارنامه بازیگری خود را درخشان تر از قبل نماید.  

مهدی پاکدل

چهارراه استانبول تجربه ای دیگر از حضور مهدی پاکدل در سینما بود و تا کنون هیچ فعالیت دیگری نداشته و بیشتر وقتش را صرف بازی در تئاتر میکند. این فیلم در سال 1396 توسط مصطفی کیایی ساخته شد و درباره آتش سوزی ساختمان پلاسکو میباشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها