کد خبر: 626802
تاریخ انتشار :

پست غم انگیز محسن کیایی برای رقیب کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده و رقیبش همچنان در سطح توجهات

پست غم انگیز محسن کیایی برای رقیب کیمیا علیزاده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کیمیا علیزاده همچنان خبرساز است . فرقی نمی کند در المپیک باشد یا در خارج از آن . کیمیا علیزاده از وقتی از ایران رفته است زیر ذره بین رسانه هاست . رقابت کیمیا علیزاده با یک ایرانی ، یعنی دوست سابقش باردیگر او را به قاب تلویزیون های ایران آورد . یک رقابت جنجالی که البته با حاشیه های زیاد پیرامون کیمیا علیزاده مواجه شد. آنچه اما در این خبر خواهید خواهند روایت رقیب کیمیا علیزاده است از آنچه بر او در این چند روز گذشته است.

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده

ناهید کیانی: بازنده نبرد من و کیمیا علیزاده المپیک بود

ناهید کیانی ملی پوش تکواندوی ایران پس از حذف در المپیک از روزهای سخت و طاقت فرسا و خاطره تلخ مبارزه در توکیو گفت.

به گزارش "ورزش سه"، کار برای تکواندوی ایران در المپیک امسال بدون مدال به پایان رسید. ناهید کیانی بانوی المپیکی ایران پس از تغییر وزن در المپیک حاضر شد و شرایط سختی را تجربه کرده بود. او پس از شکست توسط کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان و نرسیدن علیزاده به فینال از جدول مسابقات حذف شد.کیانی در این خصوص پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد؛ او نوشت: سلام بر مردم سرزمینم. من ناهید هستم دختری که سالهاست برای برافراشتن پرچم کشورم تلاش کرده ام و روزهای زیادی از دوران ورزشی ام با رژیم گرفتن های سخت و طاقت فرسا گذشته(علی رغم میل خانواده ام که این را دشمن سلامتی ام میدانستند)، سالهاست عدد ۲۰۲۰ در اکثر پسورد های مورد نیازم جا خوش کرده بود تا فراموش نکنم که باید روزی خودم را درکجا ببینم. آنقدر دویدم آنقدر جنگیدم تا شد، تا رسیدم به ۲۰۲۰ ای که حالا ۲۰۲۱ شده بود، رسیدم به جایی که باید تمام قدرتم را میفرستادم به پاهایم تا بتوانم با دستی قدرتمند پرچم ایرانم را بلند کنم ، ایران همان تمدن چند هزار ساله که من دختری از آب و خاکش هستم دختری از جنس مردم عادی همین آب و خاک، دختری که ورزش را انتخاب کرد با تمام سختی هایش، با تمام بایدها و نبایدهایش.

کیمیا علیزاده

من آموخته ام که رسالت ورزش صلح است، خوانده ام که جنگ جهانی با تمام بزرگی‌اش یک روز برای برگزاری یک مسابقه فوتبال زانو زد و از حرکت ایستاد تا پرچم ورزش و صلح بلندتر از تمامی پرچم‌های جهان برافراشته شود. این بود قدرت ورزش در ذهن من. من نمیدانستم که روزی در بزرگترین آوردگاه زندگیم در نقطه‌ای که سالها برای رسیدن به آن تلاش کرده بودم قرار است مقابل هم وطنم بایستم، مقابل دوستی که بخشی از خاطرات دوران ورزشی من است.

کیمیا علیزاده

 

من چه باید میکردم؟ سیاست در مقابلمان قد علم کرده بود، نمیدانم چه بر سر جهان آمده که زور ورزش به سیاست نرسید و پرچم المپیک تنها به نمادی بی توجه تبدیل شده که شعار صلح سر می‌دهد. تمام این چند روز زندگی‌ام با بهت گذشت....

او در ادامه نوشت: مردم سرزمینم! من از جنس خود شما هستم از جنس مردم عادی از جنس دردهای حقیقی، ببخشید اگر نتوانستم تمام خود باشم، نتوانستم در میان درد بی‌آبی، درد خشکسالی شادی کوچکی به شما هدیه بدهم، ببخشید اگر رویارویی من با هم وطنم دل شما را آزرد، بازنده‌ی حقیقی بازی من و کیمیا “المپیک” بود، آری المپیک رویدادی که تمامی بزرگیش به فریاد صلحش است، المپیک ۲۰۲۱ با تمام خوب و بدش تمام میشود و من می مانم و المپیک که بزرگیش در ذهنیتم افول کرده است “المپیک کرونا زده‌ی بدون صلح”

کیمیا علیزاده

پست محسن کیایی برای رقیب کیمیاعلیزاده

محسن کیایی بازیگر ایرانی در پستی با انتشار عکسی از ناهید کیانی تکواندوکار که از بازیهای المپیک توکیو بر می گشت نوشت: باورم نمیشد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران میجنگید قهرمانی که رویارویش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود ،و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش و برای رسیدن به المپیک کرده بود کمتر دیده شد.

کیمیا علیزاده

محسن کیایی بازیگر ایرانی در پستی با انتشار عکسی از ناهید کیانی تکواندوکار که از بازیهای المپیک توکیو بر می گشت نوشت: همین بی مهریها باعث رفتن خیلی از قهرمانهای ما شد ،باید مراقب امثال کیمیا ها و کیانی ها بود اینهمه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست ،اون گلم تو دستش میبینید گروه ما بهش داده، نه فدراسیون و نه هیچ کس دیگه.

وی در این پست نوشت: امروز ،تهران ،فرودگاه امام خمینی سر صحنه فیلمبرداری بی گناه این دختر که می بینید به همراه خانواده اش یکی از قهرمانهای المپیکی ماست،ناهید کیانی ،باورم نمیشد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران میجنگید قهرمانی که رویارویش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود ،و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش و برای رسیدن به المپیک کرده بود کمتر دیده شد.

کیمیا علیزاده

حالا هم در برگشت از المپیک هیچکس در کنارش نیست جز خانواده اش همین بی مهریها باعث رفتن خیلی از قهرمانهای ما شد ،باید مراقب امثال کیمیا ها و کیانی ها بود اینهمه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست ،اون گلم تو دستش میبینید گروه ما بهش داده، نه فدراسیون و نه هیچ کس دیگه.

کیمیا علیزاده

باخت به کیمیا علیزاده و گریه ای که بند نمی‌آمد(عکس)

جید جونز، تکواندوکای بریتانیایی، از احساس تلخ خود بعد از شکست مقابل کیمیا علیزاده می گوید.

به گزارش "ورزش سه"، تکواندوکای اهل بریتانیا در مسابقه اول خود در رقابت‌های المپیک توکیو یک شکست غیرمنتظره را مقابل کیمیا علیزاده متحمل شد؛ موضوعی که باعث شد با توجه به نرسیدن علیزاده به فینال جونز از دور رقابت ها کنار برود.

قهرمان دو دوره رقابتهای المپیک یکی از شانس های کسب مدال طلا در توکیو نیز به حساب می‌آمد اما او مقابل کیمیا علیزاده که زیر نظر تیم پناهندگان به میدان رفت و در المپیک قبلی مدال برنز گرفته بود کار را واگذار کرد و حذف شد.

جونز حالا در رابطه با این شکست تلخ که باعث شد حتی اشک او سرازیر شود گفت: "من هنوز وقت زیادی برای فکر کردن به آن نداشتم. فکر می کنم که قبول این شکست مدتی طول بکشد اما با این حال فشار زیادی را به خودم وارد کردم. "

 

جونز در ادامه گفت: "بیرون آمدن از تاتامی برایم سخت بود و احساس ترس داشتم. فشار زیادی را احساس کردم و کل مسابقات با آن چیزی که من به آن عادت داشتم کاملاً متفاوت بود. من همیشه عادت داشتم که خانواده ام را کنار خودم داشته باشم تا از این حالت ترس خارج شوم. با این حال در حال حاضر هنوز با این احساس کلنجار می روم و با آن روبرو هستم. البته بیشترین تلاش خودم را انجام دادم اما آرزو داشتم که می توانستم مدال طلا را به دست بیاورم."

کیمیا علیزاده

اما نکته قابل توجه درباره جونز بود که او بعد از شکست مقابل کیمیا علیزاده وضعیت دشواری را سپری کرد. در واقع دوربین های تلویزیونی تکواندوکای بریتانیایی را در حالی شکار کردند که به شدت از این باخت ناراحت بود و اشک از چشمانش سرازیر می شد. در واقع بسیاری جونز را یکی از اصلی‌ترین شانس‌های بریتانیا برای کسب مدال طلا تلقی می کردند اما او در همان ابتدای کار یک شکست ناامید کننده را تجربه کرد و همین موضوع نیز به دلیل اصلی حال بد وی بعد از باخت کیمیا علیزاده بود.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها