کد خبر: 627074
تاریخ انتشار :

تولید انواع پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار محصولی ست برای حفظ کالا و وسایل مختلف از ضربه و حرارت یا سرما که در انواع و رنگ ها و کاربردهای مختلف تولید و عرضه می شوند.

تولید انواع پلاستیک حبابدار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 شرکت های تولید کننده نایلون باید پاسخ گوی انواع نیازهای مشتریان باشد. پلاستیک حبابدار را باید از شرکتی تهیه کنید که نایلون های دو لایه، سه لایه، ورقه ای، پاکتی و … را دارا باشد.

در ابعاد مختلف آن ها را عرضه کنند.همچنین نایلون ها را از جنس و مواد با کیفیت و دوام بالا برای تولید پلاستیک حبابدار استفاده کند.

 برخی شرکت های تولید پلاستیک حبابدار به صورت سفارشی می توانند نایلون ورقه ای یا کیسه ای و… را در ابعاد دلخواه شما تولید کنند.

یا ممکن است نایلون را بتوانید در رنگ های دلخواه سفارش دهید یا اینکه در گوشه پاکت نایلونی لوگویی که می خواهید را چاپ کنند.

 

 نکته مهم  این است که بتوانید شرکتی را پیدا کنید تا تمامی خدمات مربوط به تولید نایلون را اعم از سفارشی یا غیر سفارشی با قیمت مناسب و اطمینان و کیفیت تضمین شده به شما ارائه کند..

پلاستیک حبابدار محصولی ست برای حفظ کالا و وسایل مختلف از ضربه و حرارت یا سرما که در انواع و رنگ ها و کاربردهای مختلف تولید و عرضه می شوند.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در این مقاله قصد معرفی و اشاره ای مختصر به این موارد را داریم. شرکت حباب پدیده یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان پلاستیک های صنعتی است که توانسته در تهران راه اندازی کند. این مجموعۀ تولیدی به دلیل فعالیت حرفه ای که انجام می دهد، با بهترین قیمت انواع نایلون حبابدار را در سراسر کشور به فروش می رساند.

تولید نایلون حبابدار بسته بندی در مدل های مختلف صورت می گیرد. به طور عمده تولید پلاستیک ضربه گیر به صورت دو لایه ای و سه لایه ای و به سبک دو بعدی و سه بعدی تولید و عرضه می شوند. بنابراین کارخانجات و مغازه ها و اشخاص حقیقی می توانند متناسب با نیاز، با بهترین قیمت نایلون حبابدار بسته بندی را برای فرآیند ضربه گیری و بسته بندی کالاهای تولیدی و همچنین حمل و نقل وسایل منزل خریداری کنند.

2

 این نایلون ها به صورت ورقه ای یا پاکت ها و کیسه های آماده قابل دسترسی اند.

 خرید نایلون حبابدار به صورت اینترنتی نسبت به خرید حضوری به صرفه تر است

 تولید وفروش پلاستیک حبابدار

فروش پلاسیتک حبابدار با  بالا ترین کیفیت در مجموعه  حباب پدیده امکان پذیر میباشد

 این گروه با تولید انواع محصولات پلاستیکی و نایلونی با ضمانت و قیمت مناسب مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کرده است

جهت مشاوره و آشنایی کامل با مشخصات این محصول میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

3

پلاستیک‌های حبابدار ضربه‌گیر مناسب برای بسته‌ بندی یخچال و وسایل برقی، پایه‌های مبل، وسایل شکستنی، چوبی و … هستند.

بسته بندی و پوشاندن لوازمی مثل پایه‌های مبل و وسایل کوچک دیگر کاربرد دارندن پلاستیک های ضربه گیر برای

حفاظت فیزیکی و جلوگیری از خراش برداشتن هنگام جابه جایی اثاثیه، جلوگیری از اتلاف انرژی از طریق عایق بندی مکان هایی نظیر گلخانه ها، پوشش مناسب ضد آب برای آلاچیق ها و سایر اماکن، استفاده به عنوان زیرانداز نرم در پیکنیک ها تنها بخشی از کاربردهای نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه هستند.

اگر برای حمل وسایل از نایلون ضربه گیر استفاده می کنید توجه داشته باشید که این نایلون های حبابدار دو نوع حباب ریز و درشت دارند.  پیشنهاد می شود دسته اول را برای قطعات کوچکتر و دسته دوم را برای قطعات حساس تر استفاده کنید.

مرکز فروش نایلون حبابدار

نایلون ها انواع مختلفی دارند و نایلون حبابدار یکی از انواع پرکاربرد در میان نایلون ها است

که توسط شر کت حباب پدیده با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشود

نایلون حبابدار دارای حباب های برجسته ای بر روی خود میباشدکه در واقع همین حباب ها باعث جلوگیری از رسیدن آسیب به محصول میشوند.

این نایلون ها خاصیت ضربه گیری دارند.

داخل حباب های پلاستیکی با هوا پرشده است و به همبن دلیل این نایلون ها سطحی بسیار نرم دارند.

تقریبا تمامی کالا ها توسط نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی میشوند. بخصوص کالاهای شکستنی از این نوع نایلون استفاده زیادی میکنند.

سایزهای به کار رفته در نایلون ضربه گیر بین ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر متغیر است.

نسبت به نوع استفاده خود میتوانید نایلون حبابدار ضربه گیر را به صورت کیسه، پاکت، برش خورده و کاور تهیه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.hobabpadideh.com مراجعه نمایید

تلفن همراه: 09122035148

تلفن کارخانه: 02155753091

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها