کد خبر: 627086
تاریخ انتشار :

پیام نماینده مجلس به غربی‌ها برای مذاکرات جدید برجامی

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: غربی ها باید بدانند که دوران گفت‌وگوهای لیبرالی تمام شده است؛ چرا که گفتمان دولت منتخب به نحوی خواهد بود که با آنها برخورد می کنند.

پیام نماینده مجلس به غربی‌ها برای مذاکرات جدید برجامی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد حسن آصفری به بیانیه وزارت امور خارجه فرانسه درباره بازگشت ایران به برجام اشاره کرد و گفت: بیانیه هایی که فرانسه و اتحادیه اروپا درباره موضوعات گوناگون ایران صادر می کنند قطعا نخ نما شده و فاقد ارزش است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنبال این بوده تا زمانی که آمریکایی ها و اروپایی ها به تعهدات خود در برداشتن تحریم ها عمل نکرده اند اجرای تعهدات برجامی اش را متوقف کند.

وی اظهار کرد: غربی ها باید بدانند که دوران گفت‌وگوهای لیبرالی تمام شده است و در دولت آینده همانند گفتمان خودشان با آنها برخورد خواهیم کرد و دیگر دوران اینکه بخواهیم با آنها همقدم شویم و هر کاری دلشان خواست علیه ملت ایران انجام دهند، گذشته است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مردم، مجلس، قوه قضائیه و دولت منتخب جمهوری اسلامی ایران یکصدا به دنبال رفع تحریم ها هستند و تا زمانی که چنین موضوعی رفع نشود تعهدات برجامی را هم عملیاتی نخواهیم کرد.

آصفری تاکید کرد: دولت آقای روحانی در این 8 سال اخیر وقت خود را صرف مذاکره برجامی کرد، اما همگان شاهد بودیم که هیچ اتفاقی مثبت اقتصادی برای کشورمان رقم نخورد؛ بنابراین فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی عضو برجام باید اعلام کنند که کدام تعهدات خود را در رابطه با برجام انجام داده اند.

وی اظهار کرد:  کشورهای غربی نمی توانند برای ما تعیین تکلیف کنند که چه زمانی به برجام بازگردیم چرا که آنها متعهد به انجام تعهدات برجامی شده بودند اما هیچ اقدامی انجام ندادند لذا در وهله نخست بایستی وعده های خود را عملیاتی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها