کد خبر: 627341
تاریخ انتشار :

تعطیلی 2ساعته فرودگاه‌های تهران و البرز

فارس/ سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: فردا از ساعت ۱۰ تا ۱۲ فرودگاه‌های استان های تهران و البرز غیر از فرودگاه امام تعطیل است.

تعطیلی 2ساعته فرودگاه‌های تهران و البرز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدحسن ذیبخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در راستای به برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری و به جهت اجرای محدودیت‌های اعلام شده روز آینده 12 مرداد،فرودگاه‌های استان تهران و البرز غیر از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مدت دو ساعت بسته، اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این دستورالعمل (نوتام) برای همه شرکت های هواپیمایی و فرودگاه های مربوطه ارسال شده است، بنابراین گزارش پیش از این نیز خبر تعطیلی فرودگاه های استان های تهران، البرز و قزوین به دلیل برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در تاریخ ۱۴ مرداد‌ جاری اعلام شد.

محمد حسن ذیبخش در این باره گفت: به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی همه فرودگاه‌های TMA  تهران شامل فرودگاه امام خمینی (ره)، مهرآباد، پیام، آزادی و قزوین روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.
به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی در دستورالعمل صادر شده از همه شرکت های هواپیمایی خواسته شده است  نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها