کد خبر: 627401
تاریخ انتشار :

ارشا اقدسی زنده است ؟ + جزییات

رشا اقدسی در حال همکاری برای یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان، دچار حادثه ای جدی شد. مصدومیت ارشا اقدسی در چهارشنبه ۶ مرداد ماه، همزمان با صحنه چپ کردن ماشین رخ داده است. متاسفانه این بلدکار حرفه ای را بعد از این حادثه، بی هوش از ماشین خارج می کنند. به گفته یکی از اعضای گروه بدلکاری ارشا اقدسی، بزودی قرار است عملی مهم و حیاتی برای ارشا صورت بگیرد و از مردم خواست تا برای سلامتی ارشا اقدسی دعا کنند.

ارشا اقدسی زنده است ؟ + جزییات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شب گذشته خبری شوکه کننده از به کما رفتن بدلکار حرفه ای سینما و تلویزیون ارشا اقدسی در رسانه ها جریان ساز شد.

ارشا اقدسی درگذشت؟ 

روابط عمومی ارشا اقدسی خبر به کما رفتن ارشا اقدسی را تکذیب کرد و گفت: ارشا اقدسی روز اول در بیمارستان هشیار بوده است اما پزشکان برای انجام عمل، او را بی هوش می کنند. متاسفانه خبر به کما رفتن ارشا اقدسی خانواده و دوستان این بدلکار حرفه ای سینما و تلویزیون را دچار نگرانی کرد.

ارشا اقدسی چگونه دچار حادثه شد؟

ارشا اقدسی در حال همکاری برای یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان، دچار حادثه ای جدی شد. مصدومیت ارشا اقدسی در  چهارشنبه ۶ مرداد ماه، همزمان با صحنه چپ کردن ماشین رخ داده است. متاسفانه این بلدکار حرفه ای را بعد از این حادثه، بی هوش از ماشین خارج می کنند.

به گفته یکی از اعضای گروه بدلکاری ارشا اقدسی، بزودی قرار است عملی مهم و حیاتی برای ارشا صورت بگیرد و از مردم خواست تا برای سلامتی ارشا اقدسی دعا کنند.

مروری کوتاه بر بیوگرافی ارشا اقدسی

ارشا اقدسی در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد.وی از کودکی در رشته ورزشی آی کیدو فعالیت کرده و در این رشته مربی شد. ارشا کاملا اتفاقی از طریق یک آگهی برای دوره های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا شد و همین بهانه ای شد تا در ایران ماندگار شود.

ارشا اقدسی با سماجت و پیشرفت در رشته بدلکاری بالاخره در  بهمن ۱۳۸۵ توانست گروه بدلکاران ۱۳ را تاسیس کند. فعالیت های بدلکاری ارشا در ایران و عرصه بین المللی ادامه یافت.

ارشا در چه رشته های ورزشی فعالیت دارد؟

ارشا اقدسی در رشته های آی کیدو،چتربازی،سقوط آزاد، بیس جامپینگ،پارکور،اسب سواری و ورزهای رزمی سابقه مربی گری دارد. ارشا  به عنوان بازیکن حرفه ایی رشته ی جوجیتسو برزیلی در آکادمی ایران جوجیتسو نیز فعالیت داشته است.

ارشا اقدسی در چه فیلم های ایرانی فعالیت داشت؟

فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده، فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی، فیلم مارموز به کارگردانی کمال تبریزی، فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار، فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی از فعالیت های اخیر ارشا اقدسی در سینمای ایران است.

ارشا اقدسی درگذشت؟

در حالی‌که دقایقی پس از بامداد سه‌شنبه دوازدهم مردادماه خبر درگذشت ارشا اقدسی در برخی رسانه‌های رسمی و صفحه‌های مجازی منتشر شد، یکی از دوستان نزدیک او با تکذیب این خبر از بررسی پرونده‌ این بدلکار توسط یک تیم پزشکی ایرانی خبر داد.

ارشا اقدسی که برای بازی و بدلکاری در یک فیلم خارجی مدتی است در بیروت به سر می‌برد، چند روز قبل در حین کار دچار سانحه و آسیب جدی مغزی شد.

پزشکان لبنانی با بیان این‌که شرایط جسمانی او مساعد نیست او را به خواب مصنوعی بردند تا برای عمل جراحی در روز دوشنبه، یازدهم مرداد آماده شود اما این اتفاق میسر نشد و درصد زنده ماندن ارشا اقدسی در حد یک درصد اعلام شد.

بر این اساس ساعاتی قبل خبرهایی از آخرین وضعیت این هنرمند و بدلکار که شرایط وخیم او را نشان می‌داد، به همراه درخواست مادرش برای دعا به‌خاطر سلامتی او و همچنین نقل قولی مبنی بر وصیت ارشا اقدسی برای اهدای عضو منتشر شد و همین‌ها کم‌کم اخبار فضای مجازی و حتی رسانه‌های رسمی را به سمت خبر درگذشت او پیش برد.

البته خبر درگذشت اقدسی ابتدا در پست اینستاگرامی یکی از دوستان او اعلام شد و به سرعت در برخی خبرگزاری‌ها و صفحه‌های سینمایی و غیرسینمایی فضای مجازی بازنشر شد.‌ اگرچه این پست حذف شد اما خبرهای ضد و نقیض نیمه‌شبی همچنان ادامه داشتند تا این‌که حامد تهرانی یکی از دوستان این هنرمند خبر درگذشت او را تکذیب کرد و گفت که با وجود درصد کمی امید که به زندگی ارشا باقی است، ولی او هنوز زنده است.

همچنین دوست دیگر او ویدیویی را به وقت نیمه‌شب تهران از بیمارستان بیروت منتشر و با تکذیب خبر درگذشت ارشا اقدسی اعلام کرد: ارشا شانس خیلی کمی دارد و دکترهای لبنان او را جواب کرده‌اند، اما خوشبختانه به لطف پزشکان خوب ایرانی یک کمیسیون پزشکی همین شبانه در حال تشکیل است و عکس‌های ام آر آی او را بررسی می‌کنند و امیدوارند.

به گفته او، نظر پزشکان ایرانی بر این است که ارشا اقدسی چند روز دیگر باید در این حالت یعنی خواب مصنوعی باقی بماند و اگر ضریب هوشیاری بالا برود، امکان دارد که به لبنان بیایند و در آن‌جا او را عمل کنند.

او همچین با ‌تاکید بر این‌که هنوز امید هست و ارشا زنده است دوستداران او را قسم می‌دهد که با انتشار اخبار دروغ چیزی نگویند که بعد پشیمان شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها