کد خبر: 627733
تاریخ انتشار :

واکنش قالیباف به شهردار شدن زاکانی

عضو شورای شهر تهران در خصوص واکنش شهردار اسبق تهران به انتخاب علیرضا زاکانی گفت: آقای قالیباف مصداقی ورود پیدا نمی کنند و تنها به ما توصیه کرده اند که شهرداری توانمند، کاربلد، متعهد و در قامت تهران انتخاب شود.

واکنش قالیباف به شهردار شدن زاکانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جعفر هاشمی تشکری، عضو شورای شهر ششم با اشاره به فرآیند انتخاب شهردار و واکنش شهردار اسبق تهران به علیرضا زاکانی گفت: آقای قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه نگاه کلان به مسائل شهری دارند و مصداقی ورود پیدا نمی کنند.

او افزود: به ما توصیه کردند که شهرداری توانمند، کاربلد، متعهد و در قامت تهران انتخاب شود. تلاشمان را کردیم تا از بین گزینه هایی که به مرحله دوم راه پیدا کرده بودند بهترین انتخاب را داشته باشیم. اعضاء شورا دارای استقلال رای هستند و ان شاءالله در جلسه علنی هفته آینده تصمیم خود را اعلام خواهند کرد.

عضو شورا شهر تهران با بیان اینکه شهر تهران دارای جمعیت روزانه حدود ۱۴ میلیون نفر می باشد، تصریح کرد: تهران نیازهای بسیار زیادی دارد. همچنین با درآمدهای محدود و بدهی های زیادی مواجه است.

او افزود: مردم از این شورا انتظارات به حقی دارند.شهرداری محل کار و تولید خدمت برای مردم است. امیدوارم با روحیه جهادی و تلاش همکارانم، پاسخگوی انتظارات مردم عزیزمان باشیم و روزهای طلایی شهر دوباره تکرار شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نیازهای فوری و همچنین طرحهای زیر بنایی شهر گفت: از ظرفیت مجلس انقلابی و دولت انقلابی برای حل مسائل تهران استفاده می کنیم.

او در پایان تاکید کرد: با توجه به حضور آقای قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه و اشراف ایشان بر مسائل شهر و همچنین حضور جناب آقای رئیسی در راس قوه مجریه امیدواریم دوران طلایی حمایت از مردم تهران و پشتیبانی در تامین منابع خصوصاً منابع ارزی برای پروژهای اولویت دار مثل تامین واگن مترو و اتوبوس های شهری اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

منبع: برنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها