کد خبر: 627738
تاریخ انتشار :

رئیسی: آمریکا را پشیمان می‌کنیم

مهر/ رئیس جمهور گفت: ایران با همکاری کشورهای دوست خود با قوت مسیر پیشرفت را ادامه خواهد داد و با این کار آمریکا را پشیمان می‌کنیم.

رئیسی: آمریکا را پشیمان می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار «ولادیمیر آندریچنکو» رئیس مجلس نمایندگان بلاروس، ظرفیت‌های گسترده موجود در دو کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید با فعال سازی تمامی ظرفیت‌ها در مناسبات دوجانبه ایران و بلاروس تحول ایجاد شود.

رئیس جمهور با تاکید بر برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور اظهار داشت: بی تردید ظرفیت‌های فراوانی در ایران و بلاروس وجود دارد که استفاده از آنها می‌تواند به نفع دو ملت باشد.

رئیسی با تاکید بر اینکه تحریم نمی‌تواند مسیر توسعه و همکاری دوستانه کشورها را متوقف کند، گفت: آمریکا تصور می‌کند با ابزار تحریم می‌تواند در روند پیشرفت ملت‌ها مانع ایجاد کند اما سخت در اشتباه است و ایران با همکاری کشورهای دوست خود با قوت مسیر پیشرفت را ادامه خواهد داد و با این کار آمریکا را پشیمان می‌کنیم.

ولادیمیر آندریچنکو رئیس مجلس نمایندگان بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به سخنرانی رئیسی در مراسم تحلیف گفت: در این سخنرانی عزم راسخ شما برای توسعه و پیشرفت شتابان کشورتان برای همگان آشکار شد و بلاروس در این مسیر در کنار ایران است.

وی با تاکید بر اینکه بلاروس به دنبال ایجاد روابط گسترده و همه جانبه با ایران است، اظهار داشت: تحریم ناجوانمردانه غرب بویژه آمریکا از موانع توسعه روابط دو کشور است اما با این وجود معتقدیم در شرایط تحریم هم با هماهنگی بیشتر می‌توانیم حتی سطح همکاری‌های خود را افزایش دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها