کد خبر: 627766
تاریخ انتشار :

دیدار مهم رئیسی با رئیس مجلس جمهوری آذربایجان

​رئیس جمهور با اشاره به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و اعتقادی دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: سطح روابط دو کشور در زمینه های مختلف را کافی و مطلوب نمی دانیم و مصمم هستیم گام های بلندی برای توسعه همه جانبه روابط به نفع دو ملت برداریم.

دیدار مهم رئیسی با رئیس مجلس جمهوری آذربایجان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دیدار خانم «صاحبه غفاراوا» رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان، ظرفیت های گسترده در مسیر توسعه روابط تهران- باکو را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: شرکت های مختلف و بخش خصوصی ایرانی آمادگی دارند در روند بازسازی مناطق آذربایجان و اجرای  پروژه های مشترک در بخش های فنی، مهندسی و زیربنایی، مشارکت و همکاری داشته باشند.

رئیسی با تاکید بر اینکه ایران پیشرفت و امنیت جمهوری آذربایجان را امنیت خود می داند، گفت: دو کشور می توانند در روابط دو جانبه و منطقه ای همکاری ها و هماهنگی های نزدیک و موثری در راستای منافع دو ملت و امنیت و ثبات در منطقه داشته باشند.

«صاحبه غفاراوا» رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار با تبریک و ابلاغ سلام الهام علی اف رئیس جمهور کشورش، گفت: اطمینان داریم در دوره جدید، روابط و مناسبات تهران و باکو بیش از پیش توسعه خواهد یافت و آذربایجان از مشارکت و حضور شرکت های ایرانی در اجرای طرح ها و پروژه های مختلف استقبال می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها