کد خبر: 628333
تاریخ انتشار :

تقدیر از رئیسی ، درخواست از مخبر دزفولی؛

آقای مخبر دست بجنبانید ، مرده میارن کوچه به کوچه

آقای مخبر عزیز مسئولیت مهمی به گردن شما هست . مسئولیت خون عزیزان مردم . این حرف ها را که می زنید ، مو به تن مان سیخ می شود. آمده اید که کار کنید . کار درست و حسابی . خیلی زود دیر می شود. مبادا که شما هم مثل آن معاون اول قبلی بعدا بگویید اختیار نداشتید.

آقای مخبر دست بجنبانید ، مرده میارن کوچه به کوچه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یادداشت سردبیر : این انسان ها که مثل برگ ریزان پاییز هر روز میمیرند غریبه نیستند . هر کدامشان یک نفر از میان ما هستند . خود خود ما . برادر ما هستند ، خواهر ما ، دختر ما ، پسر ما ، مادر و پدر ما . می گویند در این چند روز بحرانی هر 5 دقیقه یک ایرانی می میرد. بعضی ها می گویند اصلا وضع از این هم بدتر است. از قبرستان هم فیلم های ناجوری آمده ، جسد های تلنبار شده ، ابدان محترم فرزندان این وطن. مثل تصاویری که از بیمارستان ها مخابره شده ، بقل به بقل آمده خوابیده در سالن ها ، در راهروها، بی اکسیژن ، بی سرم.
چقدر هم تلخ بود آن حرف هایی که زالی زد و آن جواب بدتری که ظریف داد . حتی اگر ده درصد حرف های این دو درست باشد (که گویا هر دو در غالب و قالب سخنانشان به درستی ماجرا را روایت کرده اند) چه کابوسی پشت صحنه بوده است و چه متهمانی مقابل ما هستند. 
القصه ...
حالا حرف های آقای رئیسی که باید واکسن وارد کنیم و نیاز به 40 میلیون دوز در این مرحله هست همه را امیدوار کرده ، امروز هم که به داروخانه کرونایی رفته نشان می دهد که او از همه راسخ تر است در حل مشکل اصلی مردم ، سپاس آقای رییس جمهور، حلالت باشد تک تک رای هایی که گرفتی و رییس جمهور شدی .

و اما بعد ...

این وسط سخنانی از آقای مخبر که بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره معاون اول شده در رسانه ها نشر یافته است.بخش اول آن جای امیدواری دارد و آن اینکه جناب ایشان رضایت به واردات واکسن خارجی هم داده اند. او گفته است : اولویت اول کرونا تسریع در روند واکسیناسیون مردم است که تحقق این هدف با تامین واکسن مورد نیاز از طریق تقویت تولید داخل و افزایش واردات با جدیت پیگیری می‌شود.

اما جای نگرانی آنجاست که آقای مخبر  گفته اند : واردات ۲۰ میلیون دُز واکسن تا پایان شهریور اولویت بعدی برای استمرار واکسیناسیون است و به مسئولین ذیربط از وزارت بهداشت، هلال احمر و وزارت خارجه ماموریت داده ایم با جدیت موضوع واردات واکسن کرونا را دنبال کنند.
جناب مخبر عزیز :

 آقای رئیسی گفتند ۴۰ میلیون، شما میگویید ۲۰ میلیون ،وزارت بهداشتی ها میگویند ۱۲۰ میلیون نیاز است. ۲۰ میلیون تا پایان شهریور؟ برادر عزیز ، شما دیگر مدیر یک نهاد و سازمان نیستید، آنچه شما می گویید اسمش واکسیناسیون نیست ، ۲۰ میلیون تا ۴۰ روز دیگر یعنی برای هر روز ۵۰۰ هزار واکسن. خوب آقای نمکی آن وزیر که آنهمه مورد انتقاد است به دلیل عملکردش در دوران کرونا  ۶۵۰ هزار در شرایط فعلی تزریق دارد.آقای مخبر عزیز مسئولیت مهمی به گردن شما هست . مسئولیت خون عزیزان مردم . این حرف ها را که می زنید ، موبه تن مان سیخ می شود. آمده اید که کار کنید . کار درست و حسابی . خیلی زود دیر می شود. مبادا که شما هم مثل آن معاون اول قبلی بعدا بگویید اختیار نداشتید.
آقای مخبر ، دست بجنبانید ، مرده میارن کوچه به کوچه .
همین!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها