کد خبر: 628389
تاریخ انتشار :

تجمع اعتراضی آمریکایی‌ها + جزئیات

منابع خبری از تجمع شهروندان آمریکایی در مقابل شرکت تسلیحاتی سازنده موشک برای رژیم صهیونیستی در راستای همبستگی با ملت فلسطین خبر دادند.

تجمع اعتراضی آمریکایی‌ها + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از فلسطین الیوم، شهروندان آمریکایی امروز (جمعه) در اعتراض به فروش تسلیحات نظامی شرکت ریتون به رژیم صهیونیستی و استفاده از آنها علیه فلسطینی‌ها، ورودی‌های این شرکت را بستند.

طبق این گزارش، این تظاهرات در اعتراض به فروش تسلیحات به ارزش میلیاردها دلار توسط این شرکت به رژیم صهیونیستی و استفاده از آنها علیه ملت بی سلاح و غیر نظامیان فلسطین برگزار شد.

در بیانیه تجمع کنندگان در مقابل رایتون آمده است: این تظاهرات همچنین در اعتراض به تداوم سرقت و تصرف اراضی فلسطینی‌ها توسط ارتش اسرائیل و اقدامات نژادپرستانه نیروهای آن علیه فلسطینی‌ها انجام شد.

این شهروندان آمریکایی با استفاده از خودروهای شخصی‌شان ورودی‌های شرکت مذکور را به مدت پنج ساعت به طور مداوم مسدود کردند و مانع از ورود کارگران و کارمندان به آن شدند.

شرکت ریتون نیز در بیانیه‌ای کوتاه در واکنش به این تجمع اعتراضی تاکید کرد: ما به حق تظاهرات مسالمت‌آمیز و قانونی احترام می‌گذاریم.

شرکت چند ملیتی و آمریکایی ریتون (Raytheon) در ساخت موشک‌های هدایت شونده و همچنین موشک‌های موسوم به گنبد آهنین که توسط رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن ملت فلسطین مورد استفاده قرار می‌گیرند، مشارکت دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها