کد خبر: 628646
تاریخ انتشار :

وزیر پیشنهادی رئیسی: طی 2 سال شبکه ملی اطلاعات راه می‌اندازم

حاجی دلیگانی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در رابطه با جلسه با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات پیشنهادی رئیسی و برنامه های وی گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات وعده داد ظرف دو سال شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کند.

وزیر پیشنهادی رئیسی: طی 2 سال شبکه ملی اطلاعات راه می‌اندازم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات وعده داد ظرف دو سال شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در تشریح نشست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با عیسی زارع پور و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی سجادی وزرای پیشنهادی ارتباطات و دفاع، گفت: نمایندگان موضوع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را مطرح کردند و وزیر پیشنهادی پاسخ داد که آنچه که وظیفه ما است را طی دو سال گام به گام و در 7 گام و لایه انجام خواهیم داد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: اعضای کمیسیون همچنین مشکلات ارتباطی تلفن‌های ثابت و عدم توسعه مخابرات را مطرح کردند که زارع پور قول داد در صورت رای اعتماد مجلس آنها را برطرف کند.

وی یادآور شد: همچنین اعضای کمیسیون در نشست با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موضوعاتی مانند توسعه و ارتقای کیفی و کمی صنعت هواپیماسازی، بازسازی و احیای شهرک‌های مسکونی ارتش و کارآمدی بیشتر صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی نیروهای مسلح و کاهش وابستگی صندوق به خزانه و بودجه دولت را مطرح کردند و ایشان تاکید داشتند که باید کارآمدی صندوق افزایش یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر دفاع هم ارتقای توان موشکی و دفاعی کشور و افزایش آمادگی های دفاعی را از اولویت های وزارت دفاع دانست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها