کد خبر: 628957
تاریخ انتشار :

موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی آماده است

نماینده چابهار در مجلس گفت: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به کوچک‌ترین تهدیدات آنها دردناک بوده و انبوهی از موشک‌های نقطه زن در انتظار آنان است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تهدید اخیر صهیونیست‌ها در حمله نظامی به ایران اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس هیچگاه تا این اندازه بحران مشروعیت نداشته است؛ هم اکنون به جای پاسخگو بودن سعی می‌کند دیگران را تهدید کرده و به آنها حملات لفظی داشته باشد این در حالی است که صهیونیست‌ها هیچ گاه توجهی به توانمندی‌های نظامی و دفاعی دیگر کشورها نداشته‌اند ولی با این حال از پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به آنها مطلع هستند.

وی افزود: جایگاه رژیم صهیونیستی هیچ گاه تا این حد متزلزل نبوده است و همه آزادگان دنیا می‌دانند اتفاقاتی که در سرزمین‌های این موجود نامشروع در حال رخ دادن است با همه اصول انسانی در تضاد است.

نماینده مردم چابهار در مجلس تصریح کرد: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به کوچک‌ترین تهدیدات آنها دردناک است.

سعیدی افزود: صهیونیست‌ها چون در عمل چیزی ندارند، تنها دستاویزشان تهدیدات رسانه‌های و فضاسازی است و رژیمی که در برابر حزب الله لبنان بارها شکست خورده، نمی‌تواند در برابر جمهوری اسلامی با انبوهی از موشک‌های نقطه زن خط و نشان بکشد، لذا این تهدیدات آنها علیه ایران انحرافی بوده و نباید به آن توجهی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها