کد خبر: 629178
تاریخ انتشار :

کشته شدن ۵ سرباز ترکیه در حملات کردها

خبرگزاری "هاوار" امروز شنبه گزارش داد، پنج سرباز ترکیه و سه نیروی مسلح مورد حمایت این کشور در سلسله عملیات نیروهای آزادسازی عفرین در شهرستان عفرین و حومه شمالی حلب کشته شدند.

کشته شدن ۵ سرباز ترکیه در حملات کردها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از این خبرگزاری، نیروهای آزادسازی عفرین در بیانیه‌ای نتایج عملیات خود علیه اشغالگران را اعلام و تصریح کردند: ارتش اشغالگر ترکیه و مزدورانش اخیرا بر شدت حملات‌شان در منطقه افزودند و در واکنش به تنش و در چارچوب حق قانونی دفاع از خود نیروهای ما چندین عملیات را در برهه زمانی از ۱۴ اوت تا ۱۹ اوت انجام دادند. 

طبق این بیانیه، در ۱۴ اوت یک نیروی مسلح در شهرک مارع در عملیات تک‌تیرانداز کشته شده در همان روز یک مسلح دیگر کشته و سه تن دیگر در عملیاتی در روستای کجبرین در اعزاز زخمی شدند.

براساس این بیانیه، ۱۵ اوت نیروهای آزادسازی عفرین عملیاتی را با سلاح‌های سنگین علیه پایگاه ارتش ترکیه در  روستای کفر خوشه در اعزاز انجام دادند که طی آن تعدادی کشته و زخمی شدند. در ۱۶ اوت نیز یک فرد مسلح کشته و یک دستگاه موتورسیکلت در عملیات علیه افراد مسلح در شهر جندریسه منهدم شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۱۹ اوت جاری نیروهای آزادسازی عفرین عملیاتی علیه یک خودروی حامل نیروهای ترکیه در روستای کوبلیه در عفرین انجام دادند که منجر به انهدام خودرو شد و بعد از عملیات نیروها به خودرویی دیگر را که برای انتقال کشته‌ها و زخمی‌های ارتش ترکیه آمده بود، حمله کردند که این عملیات نیز منجر به انهدام خودرو شد. در نتیجه این عملیات پنج سرباز ترکیه کشته شدند در حالی‌که تعداد زخمی‌ها مشخص نیست.

در پایان این بیانیه آمده است: پنج سرباز و سه مزدور کشته و سه مزدور دیگر در این عملیات‌ زخمی شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها