کد خبر: 629356
تاریخ انتشار :

یک پیام عجیب و غریب برای استقلالی ها

با توجه به تغییرات در سطح دولت اجازه بدهید عزیزان پس از تصدی پست وزارت بهترین گزینه را برای اداره ساختار باشگاه انتخاب کنند. ساختار مهمترین عامل موفقیت یک سازمان است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید آذری مدیرعامل جداشده تیم فولاد خوزستان، بار دیگر برای صندلی مدیرعاملی استقلال خیز برداشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، این مدیر اصفهانی که با شکست آبی‌ها در فینال جام حذفی فوتبال، تیم فولاد را به قهرمانی رساند، از هواداران استقلال خواست تا از تیم، مربی و بازیکنان تیم شان حمایت کنند

سعید آذری دو فصل قبل هم تلاش زیادی برای مدیرعاملی این تیم تهرانی انجام داد اما به جایی نرسید. او در پیام اینستاگرامی اش نوشت:

هواداران محترم و پر شور باشگاه استقلال ایران

با سلام

همه پیام های محبت آمیز و سرشار از محبت شما را در صفحه شخصی ام مشاهده کردم و بسیاری از این پیام ها را به دقت خواندم و وظیفه دارم از تمامی قدر شناسی و منتی که بر سر من دارید تشکر و تقدیر نمایم.

عزیزان آبی دل، حضور در سازمان های ورزشی بزرگ برای همه افراد شانسی مضاعف ایجاد می کند که هر کس به زعم خود به آن می اندیشد، برخی از این فرصت به دنبال کسب شهرت و مکنت هستند و با استفاده از هر نوع رانت و رابطه بدنبال بدست آوردن این فرصت هستند و برخی آن را به عنوان یک فرصت فوق العاده حرفه ای دنبال می کنند تا توانمندی‌ های مدیریتی خود را در عرصه تخصصی ورزش بیش از بیش اثبات کنند.

بدون شک حضور همه گیر و بی نظیر شما هواداران، خانم ها و آقایان فرهیخته یکی از دلایل بی نظیر موفقیت در تمامی باشگاه های جهان به‌ ویژه استقلال به شما می رود و چه خوب است که حضور دارید، وقتی نیستید، کالبد فوتبال روح ندارد. شما روح فوتبال هستید.

با توجه به محبت بی نظیر شما به این بنده کمترین وظیفه خود دانستم صادقانه با شما صحبت کنم چون وظیفه من است.

اولا از همه شما درخواست دارم با حمایت همه جانبه از تیم محبوبتان، بازیکنان، کادر رهبری و مدیریت حال حاضر آن هم در برهه حساس نقل و انتقالات فضایی آرام برای استقلال ایجاد کنید.

در ثانی بایستی فرصت لازم را به مدیریت محترم باشگاه داد تا با درایت تیمی قدرتمند روانه باشگاه های آسیا کنند.

در ثالث همانگونه که قبلا عرض کردم، با توجه به تغییرات در سطح دولت اجازه بدهید عزیزان پس از تصدی پست وزارت بهترین گزینه را برای اداره ساختار باشگاه انتخاب کنند. ساختار مهمترین عامل موفقیت یک سازمان است.

در پایان ضمن تقدیر مجدد از همه شما، باید اجازه بدهید همانگونه که بارها اخیرا عرض کرده ام مدتی به در کنار خانواده‌ام که بزرگترین دارایی و سرمایه من است، باشم تا بتوانم محبت ها و رفقات های بی بدیل آنان را جبران کنم، آنها نیز به من احتیاج دارند برای تان آرزوی بهترینها را دارم.

تا بعد

شاید روزی که تقدیر بخواهد..

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها