کد خبر: 629517
تاریخ انتشار :

آخرین وضعیت نقل و انتقالات آبی ها / چند بازیکن دغدغه مجیدی

تیم فوتبال استقلال که پس از شکست در فینال جام حذفی شرایط پیچیده‌ای پیدا کرد پس از چند روز حضور در فصل نقل و انتقالات توانست تا حدود زیادی به آرامش برسد، اما ابهامات همچنان باقی است.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات آبی ها / چند بازیکن دغدغه مجیدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آبی‌های پایتخت که بعد از شکست در فینال جام حذفی روز‌های پر التهابی را سپری کردند و این التهاب در روز‌های اخیر به دلیل تعلل در نقل و انتقالات به بحران تبدیل شده بود، با پشت سر گذاشتن چند روز نسبتاً خوب در نقل و انتقالات، آرامش نسبی پس از طوفان و بحران، به اردوی این تیم بازگشت.

احمد مددی مدیرعامل و فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در سه روز گذشته با استقرار در دفتر باشگاه استقلال و هماهنگی با یکدیگر، بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفتند و توانستند قرارداد چند بازیکن تیم شان را هم تمدید کرده تا قدری آرامش به اردوی این تیم بازگشته و هواداران هم به آرامش و رضایت نسبی برسند.

خرید‌های استقلال از خط دروازه شروع و به خط حمله رسید تا آن‌ها در همه خطوط خرید‌های تازه داشته باشند. علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان و ۲۱ ساله‌ای که لیست بزرگسالان این تیم را پر نمی‌کند و عملکردی قابل قبول در فصل گذشته برای پیکان داشت، یکی از خرید‌های استقلال بود. خیلی‌ها او را با وجود حسینی و مظاهری (که هنوز تکلیف قطعی اش مشخص نشده است)، عجیب‌ترین خرید این فصل آبی پوشان می‌دانند.

آبی‌ها در خط دفاعی هم دست به خرید زدند و هدف آن‌ها یکی از مدافعان میانی تیم فولاد به اسم عارف آقاسی بود تا با حضور وی، خط دفاعی این تیم تکمیل شود. استقلالی‌ها در کنار این خرید قرارداد یزدانی را تمدید و رضایت دانشگر را هم برای ادامه کار با این تیم جلب کردند تا در کنار مرادمند، (حتی بدون احتساب عارف غلامی که به تازگی جراحی کرده)، ۴ مدافع میانی خوب داشته باشند.

خرید استقلال در خط میانی باز هم از فولاد بود و آن‌ها زبیر نیک نفس را به خدمت گرفتند و در کنار آن قرارداد آرش رضاوند را هم تمدید کردند تا با حضور مهدی پور و مهری، ۴ هافبک دفاعی داشته باشند. البته که مهم‌ترین کاری که باشگاه استقلال برای خط میانی تیمش می‌تواند انجام دهد، تمدید قرارداد با مسعود ریگی مهم‌ترین هافبک فصل گذشته‌اش است که این موضوع هنوز در ابهام قرار دارد.

هرچند پیگیری‌های خبرنگار مهر در این خصوص و گفتگو با افراد مرتبط و دارای مسئولیت مشخص کرد مذاکرات باشگاه و ریگی روند مناسب و مثبتی دارد، اما همچنان حرف و حدیث در این میان زیاد است و تا زمانی که ریگی قرارداد خود را امضا نکند، این اتفاق مهم عملی نشده است.

خرید‌های استقلال به نیک نفس در خط میانی ختم نشد و آن‌ها یک بازیکن بسیار جوان به نام امیر حسین حسین زاده از سایپا گرفتند که او یک هافبک بازی ساز است و در باره‌اش می‌گویند اگر مسیر را درست پیش برود، به زودی نامش در بین پدیده‌های فوتبال ایران قرار می‌گیرد.

جدایی داریوش شجاعیان را باید از استقلال قطعی دانست، ضمن اینکه هنوز تکلیف فرشید اسماعیلی مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد اسماعیلی هم باید به فکر حضور در تیم دیگری باشد.

شرایط خط حمله استقلال هنوز خوب نیست. آن‌ها روی کاغذ فقط آرمان رمضانی را دارند. مطهری هنوز تمدید نکرده و دیگر دیاباته‌ای هم در کار نیست. آبی‌ها روز گذشته محمد رضا آزادی را به خدمت گرفتند و احتمال اینکه خرید یا خرید‌های جدیدی در خط حمله داشته باشند وجود دارد. همچنین احتمال اینکه مطهری هم قراردادش را تمدید کند هست.

استقلال نقل و انتقالاتش را آغاز کرد، اما هنوز تیمش را نبسته است. آن‌ها هنوز کار‌های مهمی دارند که باید انجام دهند تا مدعی شوند تیم را بسته‌اند؛ و این موضوع را بهتر از هر فردی مجیدی و مددی می‌دانند.

آبی‌ها هنوز مدافع چپ ایده آلی به خدمت نگرفته و ناگزیرند در این پست هم خرید خوبی داشته باشند. منوط به اینکه آن‌ها یکی دو مهاجم باتجربه و قابل اتکا هم جذب نمایند، باز هم خط میانی این تیم کامل نیست؛ به خصوص تا زمانی که ریگی تمدید نکرده باشد. اما مهم‌ترین خلا در خط میانی آبی‌ها به فقدان یک هافبک بازی ساز باز می‌گردد.

اگر فرشید اسماعیلی رسماً از این تیم جدا شود، آبی‌ها باید حداقل یک هافبک بازی ساز به خدمت بگیرند تا مثل فصل قبل بابت نداشتن یک بازیکن تمام عیار در این پست ضربه نخورند.

منبع: مهر

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها