کد خبر: 629893
تاریخ انتشار :

بازدید هوایی رئیسی از هورالعظیم

رییس جمهوری که روز جمعه به خوزستان سفر کرده به صورت هوایی از وضعیت تالاب هورالعظیم در غرب خوزستان و نیز شرکت‌های نفتی مستقر در این تالاب دیدن کرد.

بازدید هوایی رئیسی از هورالعظیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه پس از بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۲ روستای جفیر یک و ۲، با بالگرد از منطقه رُفیّع در شهرستان هویزه، تالاب هورالعظیم، تاسیسات نفتی مستقر در تالاب، و وضعیت آب رودخانه‌های کرخه نور و رودخانه نیسان دیدن کرد.

تالاب هورالعظیم از تالاب‌های بین‌المللی کشور است که در تابستان امسال به دلیل کم آبی رودخانه کرخه در نقاط مختلف خشک شده است و تعداد زیادی از آبزیان این تالاب به دلیل نبود آب از بین رفته‌اند.

پروژه آبرسانی به روستاهای جفیر یک و ۲ در آخرین روستاهای نوار مرزی شهرستان هویزه که با همیاری آبفا خوزستان و سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اجرا شده روز جمعه با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

رییس جمهوری روز جمعه همزمان با هفته دولت در یک سفر اعلام نشده به همراه چهار  وزیر جهاد کشاورزی، کشور، نیرو و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز رییس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی مشکلات خوزستان  به این استان سفر کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها