کد خبر: 629949
تاریخ انتشار :

درخواست مهم معاون پارلمانی رئیسی از معاون پارلمانی روحانی + جزئیات

فارس/ معاون پارلمانی رئیس جمهور با تقدیر از معاون پارلمانی دولت دوازدهم گفت: یکی از مشکلات کشور انقطاع رابطه مدیران با مدیریت قبلی خود است اما من از آقای امیری خواسته ام که این ارتباط حفظ شود.

درخواست مهم معاون پارلمانی رئیسی از معاون پارلمانی روحانی + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مراسم تکریم و معارفه معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه 6 شهریور) برگزار شد.

در این مراسم سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر خدمات حسینعلی امیری در مسئولیت های مختلف خود از وی خواست ارتباط خود را با این دفتر حفظ کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در این چند روز سریعاً با توجه به برگزاری رای اعتماد کار خودم را به سرعت آغاز کردم. یکی از مشکلات کشور انقطاع رابطه مدیران با مدیریت قبلی خود است اما من از آقای امیری خواسته ام که این ارتباط حفظ شود.

حسینعلی امیری معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور هم در این مراسم گفت: خوشحال هستم که شخصی را آقای رییس‌جمهور برای مسولیت قرار داده اند که به کار آشنا هستند و سابقه نمایندگی مجلس هم دارند. رای بالایی مجلس به وزرای پیشنهادی دولت داد که دارای این معنا است که مجلس قصد حمایت و کمک به دولت دارد.

معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: باید به آقای حسینی خداقوت گفت که از همان ابتدا روزهای پر کاری را پشت سر گذاشتند. هر کدام از دولت ها در زمان خود خدماتی برای مردم داشتند و دوره آزمون و خطا گذشته است و با کمال میل و نهایت صداقت اگر کمکی از دست من بر بیاید انجام خواهم داد. 

وی ادامه داد: کشور در شرایط خطیر و بی نظیری است و در این شرایط همدلی و همراهی می تواند در جهت رفع مشکلات مردم موثر باشد.  من جز بزرگواری چیزی از نمایندگان مجلس ندیدم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها