کد خبر: 630171
تاریخ انتشار :

پرونده ردصلاحیت علی لاریجانی بسته شد؟

شرق/ گویا هنوز ابهامات ردصلاحیت علی لاریجانی در افکار عمومی از بین نرفته و با اینکه اکنون دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز کرده است، اما همچنان بحث چرایی ردصلاحیت فردی که 12 سال رئیس مجلس بود و پیش از آن مسئولیت‌های مهمی مانند ریاست صداوسیما را برعهده داشت و همین حالا مشاور رهبری به حساب می‌آید، ادامه دارد.

پرونده ردصلاحیت علی لاریجانی بسته شد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اما گمانه‌زنی‌هایی پراکنده درباره علت ردصلاحیت لاریجانی وجود دارد. چندی پیش منصور حقیقت‌پور، از نزدیکان لاریجانی و مشاور او زمانی که لاریجانی ریاست مجلس را برعهده داشت، گفته بود: «من فکر می‌کنم شورای نگهبان موضوعاتی چون ویزای تحصیلی دختر آقای لاریجانی را مطرح کرده‌ است در عین حال یک مهر محرمانه هم پای نامه زده‌اند. آقای لاریجانی هم از سر حیا این نامه را منتشر نکرده‌ است».

با همه اینها، به نظر می‌رسد موضوع علت ردصلاحیت علی لاریجانی با توجه به تذکر مهمی که رهبر انقلاب درباره جبران ظلم واقع‌شده داده‌اند، نزد افکار عمومی و اهالی سیاست لاینحل باقی مانده و شاید انتظار این است که نهادهای ذی‌صلاح درباره این موضوع به صورت شفاف با مردم سخن بگویند تا دست‌کم در دوره‌های آتی انتخابات ابهامی در روند بررسی صلاحیت‌ها در پیشگاه مردم به وجود نیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها