کد خبر: 630177
تاریخ انتشار :

نقشه جدید بنت و بایدن برای مقابله با ایران ! | جزئیات

ایسنا/ رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد تشکیل ائتلافی شبیه به ناتو برای مقابله با تهدیدات ایران داده است.

نقشه جدید بنت و بایدن برای مقابله با ایران ! | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش اسپوتنیک، شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد که نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار اخیرش از واشنگتن به جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد تشکیل ائتلاف نظامی شبیه به ائتلاف ناتو میان اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس و اردن را داده است.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد: هدف از این امر ایجاد پروژه دفاعی مشترک میان اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و اردن به منظور محافظت فراگیر از تهدیدات ایران است.

در این گزارش آمده است: پیشنهاد بنت به طور اساسی هماهنگی و همپوشانی رادارها و تجهیزات و دستگاه های هشدار سریع برای مقابله با تهدیدات هوایی ایران را شامل می شود.

جیلی کوهین، خبرنگار این شبکه صهیونیستی در واشنگتن نیز اعلام کرد که نفتالی بنت در دیدار روز جمعه با بایدن پیشنهاد تشکیل نیروی دفاعی مشترک شبیه به ائتلاف ناتو میان اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای برگزاری آموزش های مقابله با آنچه ''تهدیدات ایرانی'' خوانده شده را داده است.

بر اساس این گزارش، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به تازگی برای دیدار با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و دیگر مقامات عالی رتبه این کشور به واشنگتن سفر کرده بود و موضوع ایران و برنامه هسته ای از محورهای اصلی رایزنی هایشان بوده است، پیش از سوار شدن به هواپیما برای بازگشت به قدس اشغالی گفت که دیدارش با بایدن «صمیمانه و موثر» بوده است و هر دوی آن ها «رابطه‌ای نزدیک و شخصی مبتنی بر اعتماد دارند». 

بنت با گفتن این که «ما به تمامی اهدافی که برای خودمان تعیین کرده بودیم، رسیده‌ایم» و با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران، افزود: بر سر یک کار راهبردی مشترک برای متوقف کردن حرکت سریع ایران به سمت سلاح هسته ای توافق کردیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها