کد خبر: 630786
تاریخ انتشار :

رئیسی: فاصله سیستان و بلوچستان با وضع مطلوب باید کم شود

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: کارهای زیادی در سیستان و بلوچستان انجام شده که قابل مقایسه با گذشته نیست اما با این وجود این استان با وضع مطلوب فاصله دارد که باید این فاصله کم شود.

حجم ویدیو: 4.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 دانلود ویدیو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت الله ابراهیم رئیسی روز جمعه در نشست ایثارگران، سران طوایف، نخبگان و نمایندگان قشرهای مختلف مردم با تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: کسی که عاشورا را زنده نگه داشت امام سجاد علیه السلام بود که امیدوارم خداوند متعال به ما توفیق معرفت و پیروی از این امام بزرگوار رحمت کند و به ما توفیق فهم و درک معارف بلند اسلامی را از زبان امام سجاد عنایت کند.

وی افزود: برای من حضور در سیستان و بلوچستان و در جمع علما و فرهیختگان و نمایندگان قشرهای مردمی توفیق بزرگی است، باید از همین طریق از مردم عزیز که به دلیل شرایط کرونایی و پرهیز از شرکت در اجتماعات امکان دیدار فراهم نشد عذر خواهی کنم اما اکنون دیدار با نخبگان و بسیجیان و ایثارگران برای من محترم است.

رییس جمهوری گفت: شرایط استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان‌های مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارها و تلاش‌های بسیار انجام شده در این استان قابل مقایسه با وضعیت قبل از انقلاب نیست بطوریکه  چهره شهرها و روستاهای آن بسیار متفاوت شده است اما وضع موجود با وضع مطلوب فاصله زیادی دارد و باید فاصله ها را کم کرد و این نیاز به تلاش زیاد دارد.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: امنیت امروز مرهون خون پاک شهداییست که در راه و طریق رسول خدا (ص) گام نهادند، مردم ما هیچ گاه نام و یاد شهید شوشتری و سایر شهدا را از یاد نمی برند.

وی ادامه داد: مردم عزیز باید شکرگزار نعمت امنیت و امنیت سازان باشند، شهدا، جانبازان و ایثارگران سنی و شیعه در این راستا ایفای نقش کردند و استان از امنیت لازم برخوردار شد، مردم استان در مقابل همه توطئه های دشمنان ایستادند.

رئیسی بیان کرد: تهدیدات دشمنان ادامه دارد اما سرمایه وحدت و انسجام مردمی نمی گذارد توطئه های بیگانگان موثر واقع شود.

ادامه دارد

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها