کد خبر: 630968
تاریخ انتشار :

نماینده مجلس:‌ بی تدبیری‌ها مردم را سرگردان کرده

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه انصاف نیست که هم مردم را با تاخیر واکسینه کنیم و هم برای بیمارانشان در پروتکل‌ها دارو تجویز کنیم و بعد در داروخانه سرگردانشان کنیم، گفت: بی تدبیری‌ها مردم را سرگردان کرده؛ باید ناز این مردم را کشید.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدمرتضی خاتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت  با رد برخی مطالب منتسب به خود، عنوان کرد: به علت تشابه اسمی مطلبی به اشتباه به نام اینجانب در برخی خبرگزاری ها منتشر شده که به شدت تکذیب می‌شود.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود و دهستانهای بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: وقتی داروئی مثل «رمدسیویر» در پروتکل‌های درمانی قرار می‌گیرد و پزشکان آن را تجویز می‌کنند، مردم نگران و مستاصل مجبور به تهیه این دارو به هر طریق ممکن هستند. مردم چوب مدیریت‌های ضعیف را می خورند. انصاف نیست که هم مردم را با تاخیر واکسینه کنیم و هم برای بیمارانشان در پروتکل‌ها دارو تجویز کنیم و بعد در داروخانه سرگردانشان کنیم.

وی با بیان اینکه مردم شریف و نجیب ایران اسلامی شایسته بهترین ها هستند، افزود: باید سعی شود حداقل امکانات معیشتی و خدماتی برای این مردمان ارائه شود و مجلس باید بعنوان چشم نظارتی موکلین عمل کند؛ هر جا هم کمبودی باشد هم باید جبران کرد.

وی تصریح کرد: همیشه باید قدر این ملت را دانست و با احترام کامل با تک تک افراد جامعه برخورد کرد. اگر لیاقتش را داشته باشیم، ناز این مردم را هم باید بکشیم؛ هر چند ملت نجیبانه فقط حداقل ها را از ما مسئولین طلب می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها