کد خبر: 631287
تاریخ انتشار :

فعال اصولگرا:

اگر قوا پیروز نشوند اصولگرایان باید از قدرت خداحافظی کنند!

برنا/ یک فعال سیاسی اصولگرا درباره پیروزی اصولگرایان در انتخابات 1402 متذکر شد: خیلی زود است و باید منتظر نتیجه عملکرد دولت آقای رئیسی، مجلس و قوه قضائیه باشیم اگر عملکرد آنها مثبت بود و توانستند مشکلات را حل کنند بله ممکن است چنین اتفاقی بیفتد و پیروز شوند در غیر اینصورت به نظر من باید با قدرت خداحافظی کنند.

اگر قوا پیروز نشوند اصولگرایان باید از قدرت خداحافظی کنند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«حسین کنعانی مقدم»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با برنا در خصوص یکدستی قوا اظهار کرد:  هر سه قوه مستقل بوده و هر کدام مسئولیت های خاص خود را دارند و اینکه آنها از یک جناح انتخاب شدند دلیل نمی شود که پاسخگوی مسئولیت های خود نباشند.

او افزود: البته من معتقد هستم که قوا باید هم افزایی و هماهنگی داشته باشند. تمرکز قوا می تواند خیلی از مسائل و مشکلات کشور را حل کند. چون نزاع بین قوا همیشه حالت اصطحکاک و ایجاد بحران و التهاب کرده است. تمرکز قوا خوب است اما اینکه ما فکر کنیم که قوا مسئولیت خود را انجام ندهند چون از یک جناح هستند و مجلسی که باید نظارت کند بر عملکرد دولت و یا قوه قضائیه که باید مسئولیت پیگیری تخلفات را انجام دهد بخاطر اینکه از یک جناح هستند به وظایف خودشان عمل نکنند، این ابتدای یک فاجعه است. قطعا ملت ما نخواهند پذیرفت که این رفتار شکل بگیرد.

کنعانی مقدم ادامه داد: باید همه در این مسیر حرکت کنند که بتوانند با تمرکز قوا کار را بر اساس قانون اساسی و تفکیک قوا انجام بدهند و اینکه بخواهند به لحاظ اینکه از یک جناح هستند به وظایف خود عمل نکنند و پاسخگو نباشند، به نظر می رسد که اولین چالش جدی برای جمهوری اسلامی و مردم سالاری است. 

او درباره پیروزی اصولگرایان در انتخابات 1402 متذکر شد: خیلی زود است و باید منتظر نتیجه عملکرد دولت آقای رئیسی، مجلس و قوه قضائیه باشیم اگر عملکرد آنها مثبت بود و توانستند مشکلات را حل کنند بله ممکن است چنین اتفاقی بیفتد و پیروز شوند در غیر اینصورت به نظر من باید با قدرت خداحافظی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها