کد خبر: 631670
تاریخ انتشار :

شوک به استقلال : نام مدیرعامل جدید لو رفت

مجیدی درحالی‌که هواداران استقلال دل خوشی از احمد مددی، مدیرعامل باشگاه ندارند، استقلال را زودتر به امارات برد تا حداقل از حاشیه‌های تهران دور باشند.

شوک به استقلال : نام مدیرعامل جدید لو رفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گابریل پین، مربی ایتالیایی که فرهاد مجیدی چندماه منتظر حضور او در جمع آبی‌پوشان بود، سرانجام دوشنبه‌ شب به اردوی استقلال در امارات اضافه شد و در فرودگاه دوبی مورد استقبال فرزاد مجیدی و صالح مصطفوی قرار گرفت.

پس از تغییرات در ریاست فدراسیون فوتبال و ایجاد اصلاحات در قانون منع ورود خارجی‌ها، حالا مجیدی یک مربی باتجربه را به کادر فنی‌ اضافه کرده که در تیم‌های مختلفی نظیر پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، والنسیا، النصر امارات و جنوای ایتالیا سابقه کار دارد.

کار کردن زیرنظر آریگو ساکی و چزاره پراندلی باعث شده گابریل پین آموخته‌های ارزشمندی از نظر تئوریک در چنته داشته باشد. پیش از ایتالیای روبرتو مانچینی، تیم پراندلی در ۱۵سال اخیر بهترین ایتالیای این ادوار بود و گابریل پین زیرنظر پراندلی نقش مهمی در احیای آتزوری بعد از فاجعه جام‌جهانی ۲۰۱۰ ایفا کرد.

اولین نگاه پین به بازیکنان

استقلال سه‌شنبه شب در یک بازی دوستانه در امارات به میدان رفت و فرهاد مجیدی سعی داشت با انتخاب یک تیم ضعیف، روحیه تیمی آبی‌ها را برای بازی با الهلال بالا ببرد. استقلال در این بازی ۷ بر یک پیروز شد و گابریل پین در جریان این بازی دوستانه کنار فرهاد مجیدی نشست و برای نخستین بار بازیکنان آبی‌پوش را در مستطیل سبز تماشا کرد. هواداران استقلال انتظار دارند پین به‌عنوان دست راست فرهاد مجیدی بتواند در شکل فوتبالی تیم تغییراتی را ایجاد کند که در نهایت منجر به موفقیت این مجموعه شود.

مدافعان شاکی بازی کردند

استقلال در حالی راهی امارات شد که محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند، ۲مدافع میانی آبی‌ها به‌دلیل عدم‌دریافت حق و حقوقشان حاضر به همراهی استقلال نشدند. روز دوشنبه اما مسئولان استقلال بعد از دریافت پول انتقال مهدی قائدی به شباب‌الاهلی امارات مذاکراتی با این‌دو بازیکن انجام دادند تا مرادمند و دانشگر به امارات بروند. دانشگر و مرادمند در بازی دوستانه آبی‌ها مقابل رجیونال هم به میدان رفتند و حتی مرادمند یکی از گل‌های تیمش را نیز به ثمر رساند.

ملی‌پوشان اضافه شدند

سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی و زبیر نیک‌نفس ۴بازیکن استقلال که همراه تیم ملی برای دیدار با عراق به قطر سفر کرده بودند، صبح دیروز به امارات رفتند. این ۴بازیکن به‌خاطر حضور در اردوی تیم ملی برای مسابقه با سوریه و عراق تاکنون برای فصل جدید به تمرینات استقلال نرفته‌اند و از امروز در اردو حضور یافتند. بهرام امیری، سرپرست استقلال به استقبال ۴بازیکن ملی‌پوش استقلال رفت و آنها را تا هتل محل اقامت آبی‌ها همراهی کرد. آقاسی، یزدانی، سلمانی و نیک‌نفس دیروز استراحت کردند و از امروز کارشان را شروع خواهند کرد.

مددی بعد از الهلال می‌رود؟

مجیدی درحالی‌ که هواداران استقلال دل خوشی از احمد مددی، مدیرعامل باشگاه ندارند، استقلال را زودتر به امارات برد تا حداقل از حاشیه‌های تهران دور باشند. با این حال مددی که به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدتی در بیمارستان بستری شد و در یک هفته گذشته به باشگاه نرفته بود، از ۲ روز پیش در محل کارش حضور یافت. البته ۲ روز پیش تعدادی از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان این وزارتخانه برسانند و بعد از آن راهی محل باشگاه شدند و از مددی خواستند که استعفا کند. می‌گویند مددی استعفای شفاهی خودش را به وزیر ورزش داده و وزارت ورزش به‌زودی تغییراتی اساسی را در مدیریت استقلال ایجاد خواهد کرد. از مصطفی آجورلو و ملکیان به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌های مدیرعاملی نام برده می‌شود و قرار است تیم مدیریتی جدید بعد از بازی با الهلال معرفی  شوند.

 ۴ هزار بلیت‌ فروشی

تنها ۳ روز تا زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و الهلال باقی مانده است. قرار است تا دیدار ۲ تیم با حضور تماشاگر برگزار شود. در همین رابطه، عیسی المسمار، خبرنگار عربستانی و عضو فدراسیون فوتبال این کشور در توییتر خود با تأیید این خبر اعلام کرد که دیدار استقلال و الهلال در حضور تماشاگران برگزار می‌شود درحالی‌که بازی النصر و تراکتور بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه استقلال میزبانی این دیدار را برعهده دارد، ۹۰درصد از ظرفیت بلیت‌فروشی به هواداران این تیم اختصاص داده می‌شود. با توجه به ظرفیت ۸۴۴۰ نفری این استادیوم، ۳۶۰۰ نفر از هواداران استقلال می‌توانند وارد ورزشگاه زعبیل امارات شده و تیم خود را تشویق کنند. در سمت مقابل نیز ۴۰۰هوادار الهلال قادر به حضور در استادیوم هستند و برخی از صندلی‌ها هم خالی می‌مانند. برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تعداد ۴ هزار بلیت برای این دیدار به فروش خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها