کد خبر: 631850
تاریخ انتشار :

پیام وزیر دفاع به فرمانده ارتش

ایرنا/ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش، انجام موفقیت آمیز طولانی‌ترین ماموریت دریانوردی ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را به وی تبریک گفت.

پیام وزیر دفاع به فرمانده ارتش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در متن پیام امیر سرتیپ محمدرضا قرآیی آشتیانی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش آمده است: بازگشت غرور آفرین و مسرت بخش ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از طولانی‌ترین سفر دریانوردی موجب غرور و عزت نیروهای مسلح به ویژه ارتش سرافراز و پرافتخار کشورمان شد.

در ادامه این پیام آمده است: فرزندان غیور و دریادل ارتش با همت، روحیه انقلابی و جهادی و تفکر راهبردی خود با طی ۱۳۳ روز دریانوردی بدون توقف و پهلوگیری در بنادر و اسکله‌های دریایی با حضور در دورترین نقاط دریایی از مرزهای کشورمان و گذر از آبراه‌ها و تنگه‌های حیاتی و استراتژیک و پشت سر گذاشتن اقیانوس‌های پرتلاطم توسط ناوشکن تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران، با افتخار در برابر همه تحریم‌های ظالمانه و خودخواهانه دشمنان ایران عزیز ایستادند و یک بار دیگر، غرور و عزت ایرانی-اسلامی خود را در معرض دید همگان قرار دادند.

وزیر دفاع در این پیام تاکید کرد: اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در دریاهای دوردست و شرکت در مراسم سیصد و بیست و پنجمین سالگرد نیروی دریایی روسیه با ناوشکن ایرانی سهند که حاصل تلاش و دانش بومی جوانان غیورمان در صنایع دریایی، دفاعی و دانشگاهی است، از دیگر نقاط قوت این ماموریت خطیر بود که غرور ملی را برانگیخت.

سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است: اینجانب کسب این افتخار بزرگ را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران، آحاد کارکنان نیروهای مسلح و به ویژه همرزمان خدوم و پرتلاشم در نیروی دریایی ارتش و خانواده های صبور و محترم ایشان صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها